سناریوی زن جوان که با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، نقشه قتل شوهرش را اجرا کرده بود، در تحقیقات پلیسی فاش شد .
کد خبر: ۱۱۰۲۶۴۹

به گزارش جام‌جم، 27 مهر امسال راننده‌ای در اطراف شهرخمین با مشاهده جسدی سوخته در حاشیه جاده با پلیس تماس گرفت. ماموران پلیس آگاهی شهرخمین برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. آنها در بررسی اولیه متوجه شدند او به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت بعداز اطمینان از مرگ او برای این که ردی از خود برجای نگذارند جسد مقتول را به آتش کشیده‌‌اند. این در حالی بود که بررسی تیم پزشکی قانونی نشان داد که این مرد قبل از این که به آتش کشیده شود، ضربه‌هایی به سر و بدنش وارد شده است. با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای شهرخمین، جسد مجهول‌الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد. با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت و فاش شدن هویت مقتول آغاز شد .

کارآگاهان جنایی برای مشخص شدن هویت مقتول به بررسی بانک اطلاعات افراد ناپدیدشده در پلیس آگاهی خمین و دیگر شهرهای استان مرکزی پرداختند اما معلوم شد مشخصات افراد گمشده با جسد سوخته همخوانی ندارد .

همین سرنخ کافی بود ماموران احتمال دهند مرد جوان باید از شهر دیگری به آنجا منتقل شده و به قتل رسیده و پیکرش به آتش کشیده شده باشد. بنابراین تحقیقات را متمرکز به شهرهای دیگر کردند و به استعلام از اداره‌های جنایی پلیس آگاهی شهرهای اطراف پرداختند تا شاید بتوانند هویت مقتول را شناسایی کنند. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که چند روز پیش ماموران متوجه شدند که مشخصات جسد سوخته با مردی که خانواده‌اش در روزهای پایانی مهر امسال گم‌شدن وی را به پلیس آگاهی شهر الیگودرز اطلاع داده بودند، مطابقت دارد. خانواده این مرد با حضور در پزشکی قانونی خمین توانستند جسد را شناسایی کنند.

در ادامه ماموران به تحقیق از خانواده وی پرداختند که معلوم شد زمانی که برای سرکشی به خانه پسرشان رفته بودند، عروس خانواده اعلام کرده او برای انجام کاری از خانه بیرون رفته و بازنگشته است. آنها به ماجرا مشکوک شده و سراغ پسرشان را از اقوام و دوستان گرفته‌اند اما کسی از او خبری نداشته است. سرانجام به پلیس آگاهی شهرشان رفته‌اند و ناپدید شدن وی را به پلیس گزارش داده‌اند. آنها باورشان نمی‌شد او قربانی جنایتی هولناک شده باشد .

تحقیقات نشان می‌داد مرد جوان با کسی اختلاف و درگیری نداشته و معلوم نیست با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده است. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد، همسر مقتول این اواخر با شوهرش دچار اختلاف‌‌هایی شده و حتی با مردی غریبه در ارتباط بوده است. همین سرنخ کافی بود که ماموران به این زن مشکوک شوند. این زن بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرخمین منتقل شد. او در بازجویی اولیه اظهاراتی ضد و نقیض بیان کرد اما در ادامه تحقیقات سکوت خود را شکست و راز جنایت هولناک را فاش کرد .

زن جوان به افسر تحقیق گفت: من چندی پیش با مردی غریبه آشنا شده و ارتباطم با او شکل گرفت. ما به هم علاقه‌مند شدیم و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. قرار بود از شوهرم جدا شوم اما او حاضر به این جدایی نبود. شوهرم سد راه رسیدن ما به هم بود. برای این که او را از میان بردارم نقشه قتلش را طراحی و با همدستی مرد مورد علاقه‌ام آن را به اجرا گذاشتم.

وی افزود:آن شب من شوهرم را بی‌هوش کردم، بعد با مرد مورد علاقه‌ام تماس گرفتم. او به خانه آمد و پیکر شوهرم را داخل خودرویش انداخت و برد. ساعاتی بعد با من تماس گرفت و گفت او را کشته و جسدش را آتش زده است. بعداز آن قرار شد پنهان شود و بعداز این که آب‌ها ازآسیاب افتاد من طلاق غیابی بگیرم و ازدواج کنیم. برای این که کسی به من شک نکند، همراه خانواده همسرم به پلیس آگاهی رفتم و پرونده شکایتی درباره گم‌شدن او ارائه کردم.

سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: با دستگیری این زن و اعتراف وی به همدستی در این جنایت، مرد مورد علاقه او نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. این مرد نیز در مواجهه حضوری با همسر مقتول به قتل اعتراف کرد. متهمان در بازداشت به سر می‌برند. تحقیقات تکمیلی ازآنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها