کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان

گلچینی از افتخارات روس‌ها در نصف جهان

بعد از رقابت‌های کشتی آزاد امروز و فردا چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‎های جهان در اصفهان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با پیکارهای کشتی‌گیران 13 تیم داخلی و خارجی امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۲۶

اسدالله رضایی، مسئول ستاد برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی می‌گوید: سالن 6000 نفری مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان، امکانات و فضای خوبی برای این مسابقات دارد و ما این سالن را مثل رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در تهران با سه تشک برای پیکار کشتی‌گیران آماده کرده ایم.

روسیه، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، اوکراین، مجارستان، قرقیزستان، رومانی، یونان و تاجیکستان همچنین سه تیم ایرانی (سیناصنعت ایذه، بیمه رازی اصفهان و شهدای مدافع حرم قم) در چهار گروه به مصاف هم می‌روند.

روس‌ها از تیم‌های مدعی این رقابت‌ها با گلچینی از عنوان‌داران جهانی و المپیک به اصفهان آمدند. این تیم در 60 کیلوگرم، سرگئوی امیلین دارنده نشان برنز امید‌های جهان 2017، پاول سالیف نفر دوم روسیه در 67، الکسی میشین قهرمان المپیک 2004و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان در 87 کیلوگرم و موسی اولویف دارنده نشان نقره جهان 2017 در 97 کیلوگرم را در اختیار دارد.

تیم‌های جام باشگاه‌های جهان

1ـ‌ دینامو ارمنستان 2ـ منتخب گرجستان 3ـ پائوک یونان 4ـ بوداپست سی اس مجارستان 5 ـ اسکاپ (اسپورت کلاب فیزیکیال آکادمی) قرقیزستان 6 ـ‌ المپیک‌هاپ رومانی 7ـ مسکو روسیه 8 ـ‌ تاجیک ایر تاجیکستان 9ـ بیوک شهیر ترکیه 10ـ سامسون اوکراین 11ـ سیناصنعت ایذه 12ـ‌ بیمه رازی اصفهان 13ـ شهدای مدافع حرم قم

آماده‌باش مدافع قهرمانی

کشتی‌گیران فرنگی کار تیم سیناصنعت ایذه در جام باشگاه‌های جهان به‌دنبال کسب یک قهرمانی دیگر هستند.

هوشنگ حاتمی، سرپرست این تیم درباره شرایط آمادگی کشتی‌گیرانش می‌گوید: ما همه تلاش خودمان را به کار گرفتیم تا بتوانیم با کشتی‌گیران جوان و با انگیزه قهرمان شویم. علاوه بر نفرات داخلی ما دو کشتی‌گیر خارجی شاخص از ارمنستان و یک کشتی‌گیر از اوکراین داریم.

حاتمی می‌گوید، هدف‌شان تکرار قهرمانی تیم بسان دور قبلی در مجارستان است.

وی درباره نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها می‌گوید: بیمه رازی تیم بسیار قدرتمندی است و پشت سرگذاشتن این تیم کار ساده‌ای نیست. امیدوارم یکی از تیم‌های ایرانی موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌ها شود تا جام از کشور خارج نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها