سخنگوی اسبق وزارت خارجه آمریکا در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد از توییت‌های دونالد ترامپ علیه یک سناتور زن، رئیس‌جمهور این کشور را «احمق و قلدر» خواند. ماری هارف در برنامه شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: «این‌که رئیس‌جمهور آمریکا یک توییت کرد که در آن اهانت جنسی وجود داشت و به نظر من همه ما همین خوانش را از توییت او علیه سناتور گیلیبرنت داریم. به نظر من او هر روز با کارهایی که در توییتر می‌کند ارزش خود و شأن منصب ریاست جمهوری را پایین می‌آورد. نمی‌دانم چرا جمهوریخواهان در سنا، مجلس نمایندگان و در سراسر کشور بلند نمی‌شوند و نمی‌گویند که این مرد(ترامپ) نماینده ما نیست».
کد خبر: ۱۱۰۲۴۹۹

به گزارش فارس، سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا افزود: «او آدم احمق و نادانی است. او قلدر است. ببخشید که این را می‌گویم،چرا که ما در فضای آنلاین اجازه چنین رفتاری را به فرزندان و هیچ شرکت، اداره یا نهاد دیگری نمی‌دهیم. او رئیس‌جمهور آمریکاست».

اشاره ماری هارف به توییت روز گذشته ترامپ علیه سناتور کریستین گیلیبرنت، یکی از قانونگذاران دموکرات و از حامیان استیضاح رئیس‌جمهور آمریکاست. ترامپ در آن توییت، اظهارات تندی علیه این قانونگذار آمریکایی مطرح کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها