هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا در شهرهای مختلف این قاره برگزار می‌شود. در گروه A این مسابقات، منچستر 12‌امتیازی تنها با یک تساوی مقابل زسکا مسکو می‌تواند صعودش به مرحله حذفی را قطعی کند. زسکا و بازل تیم‌های دوم و سوم این گروه هم با 9 امتیاز به دنبال شکست حریفان و رفتن به مرحله بعد هستند.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۳۷

در گروه B، پاری‌سن ژرمن و بایرن مونیخ صعودشان به مرحله حذفی قطعی شده است. بایرنی‌ها برای این‌که بتوانند به‌عنوان تیم نخست صعود کنند، باید امشب در خانه، تیم پاریسی را با اختلاف چهار گل شکست دهند تا به‌عنوان تیم اول به مرحله حذفی بروند. در گروه C، چلسی و رم برای صعود به مرحله بعد هرکدام تنها به یک تساوی نیاز دارند. معادلات این گروه در صورتی تغییر می‌کند که اتلتیکو مادرید بتواند چلسی را در استفوردبریج شکست داده و به جای تیم لندنی به مرحله یک شانزدهم نهایی برود. در گروه D بارسا صعود خود را قطعی کرده و جنگ اصلی در هفته آخر میان یووه و اسپورتینگ است. البته کار یووه راحت‌تر است زیرا باید با المپیاکوس یک امتیازی بازی کند در حالی که اسپورتینگ باید در خانه بارسا به میدان برود.

در گروه E سه تیم لیورپول، سویا و اسپارتاک به ترتیب با امتیاز 9، 8 و 6 امتیاز شانس صعود دارند، البته کار سویا راحت‌تر است و باید با ماریبور بازی کند. در گروه F، من‌سیتی با 15 امتیاز از پنج بازی قبلی از دو هفته پیش صعود خود را قطعی کرده بود و فردا شب از بین ناپولی و شاختار، یک تیم به مرحله بعد صعود می‌کند. در گروه G نیز بشیکتاش بر خلاف تصور همه به‌عنوان تیم نخست صعود کرده و لایپزیش و پورتو هر دو با 7 امتیاز به دنبال صعود هستند. در گروه H تاتنهام و رئال صعود کرده و بازی‌های فردا شب این گروه تنها تیم‌های اول و دوم را به طور قطعی مشخص می‌کند.

بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا / هفته ششم

سه‌شنبه 14 آذر

گروه A: بنفیکا ـ بازل؛ منچستریونایتد ـ‌ زسکامسکو (23:15)

گروه B: بایرن مونیخ ـ پاری‌سن ژرمن؛ سلتیک ـ اندرلخت (23:15)

گروه C: چلسی ـ اتلتیکومادرید؛ آاس رم ـ قره باغ (23:15)

گروه D: بارسلونا ـ اسپورتینگ؛ المپیاکوس ـ یوونتوس (23:15)

چهارشنبه 15 آذر

گروه E: ماریبور ـ سویا؛ لیورپول ـ اسپارتاک (23:15)

گروه F: فاینورد ـ ناپولی؛ شاختار ـ منچسترسیتی (23:15)

گروه G: ایپزیش ـ بشیکتاش؛ پورتو ـ موناکو (23:15)

گروه H: رئال‌مادرید ـ دورتموند؛ تاتنهام ـ آپوئل نیکوزیا (23:15)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها