مرد دو زنه که پس از قتل همسر اولش در خانه خواهر همسر دومش مخفی شد، بزودی در دادگاه محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۸۸
محاکمه مرد دوزنه به اتهام همسرکشی

به گزارش جام‌جم، 4 شهریور 93، مرگ مشکوک پونه 29 ساله در بیمارستان هفت‌تیر تهران به کلانتری کهریزک اطلاع داده شد. هووی پونه به ماموران گفت: «امروز به خانه پونه رفته بودم که دختر هشت ساله‌اش سراغم آمد و گفت مادرش بیهوش روی زمین افتاده است. پونه بی‌هوش بود. سریع به اورژانس زنگ زدم اما او پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.»

دختر پونه نیز گفت: «امروز پدر و مادرم با هم درگیر شدند. وقتی اورژانس آمد، پدرم به پشت‌بام رفت و از همانجا فرار کرد.» متهم، سعید 31 ساله متواری شده بود اما یک ماه بعد در خانه خواهر همسر دومش دستگیر شد. او در بازجویی‌ها گفت: «زمان فوت پونه خانه نبودم. مدتی قبل به خاطر ارتباط غیراخلاقی او با مردی غریبه با هم درگیر شدیم و فقط با چوب و مشت چند ضربه به پایش زدم و سپس از خانه بیرون رفتم. مشغول خرید چند راس گوسفند شده بودم که همسر دومم زنگ زد و گفت پونه حالش خراب شده. گفتم به برادرهایش زنگ بزن. او هم به اورژانس خبر داد. من هیچ نقشی در قتل نداشتم و بی‌گناهم.»

ادعای متهم درباره مسائل اخلاقی پونه در حالی است که ماموران در بازرسی صحنه جرم، یک نامه پیدا کردند که مقتول در آن، این اتهام را رد کرده بود.

همچنین مرد غریبه پس از شناسایی به کلانتری احضار شد و گفت: «زمانی که پونه برای شکایت از همسرش به کلانتری آمده بود او را راهنمایی کردم اما هیچ ارتباطی بین ما شکل نگرفت.»

با پایان تحقیقات، کیفرخواست پرونده با موضوع قتل عمد صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. جلسه محاکمه بزودی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها