هفته بیستم لیگ برتر فوتسال در حالی امروز برگزار می‌شود که تیم صدرنشین مس،‌ مهمان فرش آرای مشهد است. از بین سه تیم مدعی مس سونگون، گیتی پسند و تاسیسات دریایی، دشوارترین بازی از آن مسی‌هاست.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۲۵

مس صدرنشین باید در مشهد به مصاف فرش آرای رده پنجمی برود. گیتی پسند اصفهان نیز در حالی مهمان شهرداری ساوه است که اصغر حسن زاده به دلیل حضور در مراسم معرفی برترین‌های سال آسیا، به تایلند سفر کرده و در این بازی غایب است. گیتی‌پسند با 41 امتیاز و هفت امتیاز کمتر از صدر، در رده دوم جدول ایستاده و در فاصله هفت هفته تا پایان فصل، نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد. چنین شرایطی، شامل تیم تاسیسات دریایی تهران نیز می‌شود. تیمی که وحید شمسایی هدایت آن را به عهده دارد، با 40 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی، نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی هفته بیستم دارد. دریایی‌‌ها در این هفته میزبان ارژن شیراز هستند.

برنامه بازی های امروز:

تاسیسات دریایی تهران ـ لبنیات ارژن شیراز/ فرش آرای مشهد ـ مس سونگون ورزقان/ آتلیه طهران قم ـ هیات فوتبال قم/ پارسیان شهر قدس ـ شرکت ملی حفاری ایران/ مقاومت قرچک ـ مقاومت البرز/ شهرداری ساوه ـ گیتی‌پسند اصفهان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها