فدراسیون کبدی درخصوص اشتباه مربی تیم تایلند در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است؛ «ایرانی هستیم و زنده به ارزش‌های اسلامی.»
کد خبر: ۱۰۹۸۴۰۵

در ادامه بیانیه فدراسیون کبدی می‌خوانیم: «ورزشکاران ایرانی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدال انسانیت را به مدال طلای مسابقات ترجیح داده‌اند تا بار دیگر به مردم دنیا ثابت شود ما ایرانی‌ها زنده‌ایم به ارزش‌های دینی‌مان... .

فدراسیون کبدی ایران به عنوان هماهنگ‌کننده تیم‌ها جهت شرکت در مسابقات آسیایی گرگان تمام قوانین و مقررات مسابقات و همچنین قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله رعایت حجاب از سوی بانوان تیم‌های خارجی و عدم ورود آقایان در مکاتبات پیش از شروع مسابقات را اعلام کرده بود.

در مسابقات گرگان اتفاقی تلخ افتاد که کام تمام مدیران ارشد کشور و ورزش را تلخ کرد و آن حضور یک مربی خارجی مرد با پوشش در سالن مسابقات بانوان بود که به خاطر سهل‌انگاری برخی دوستان در چک کردن نفرات در زمان ورود به سالن و عدم رویت آی‌دی کارت مسابقات اتفاق افتاد که بلافاصله پس از چند ثانیه به بیرون سالن هدایت شد.

فدراسیون کبدی و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ضمن محکوم کردن این عمل ناشایست مربی تیم تایلند در فریب دادن عوامل کنترل‌کننده سالن با کمال احترام از جامعه بزرگ و ورزش دوست ایران عذرخواهی می‌کند و این رفتار ناشایست مربی تایلند را از طریق فدراسیون آسیایی و جهانی به جهت زیرپا گذاشتن قوانین مسابقات پیگیری خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها