شیخی‌زاده از کاشان: عده‌ای کلاهبردار در شهر کاشان زمین‌های بیت‌المال را تصرف می‌کنند و متاسفانه مسئولان این شهر هیچ اقدامی برای آزادسازی این زمین‌ها و برخورد با زمین‌خواران انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۶۵

ایجاد مزاحمت با نگهداری از دام

شعبانی از قزوین: در مرکز شهر قزوین، و پشت فروشگاه رفاه، شخصی بیش از 200 راس گوسفند را در محلی نگهداری می‌کند و باعث آزار و اذیت شهروندان شده است، با وجود شکایت و پیگیری از طریق سازمان‌های مسئول، هیچ اقدامی در جمع‌آوری این احشام نشده است.

سلامت در حد شعار

امامی از تهران: برای تعویض دفترچه سلامت به ایرانیان اعلام شد هر فرد باید حدود 250هزار تومان پرداخت کند به این زودی شعار رفاه و سلامت اجتماعی فراموش شد؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 10 آبان 1396 با عنوان «خرابی قطارهای مترو» مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات و اموربین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی، در روز سه‌شنبه مورخ نهم آبان 96، سه رام قطار به شماره‌های 104،107،111 برخلاف بازرسی‌های انجام شده و این‌که قبل از اعزام هیچ مشکلی نداشتند، در طول مسیر دچار نقص فنی شده و از سرویس‌دهی خارج شدند که همین موضوع، سرویس‌دهی را با اندکی اختلال مواجه نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها