راز سر به مهر خودکشی متهم در بازداشتگاه

مردی که به اتهام حمل و نگهداری موادمخدر بازداشت شده بود، در بازداشتگاه پلیس به انگیزه‌ای نامعلوم خودکشی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۴۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 13 بیست و یکم آبان امسال یکی از ماموران کلانتری 115 رازی با سجاد منافی‌آذر، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک بیماری میانسال در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در آنجا حاضر شدند. در بررسی‌‌های اولیه معلوم شد شیارهای دور گردن مرد میانسال نشان می‌داد او بر اثر خفگی فوت شده است.

در جریان تحقیقات از مسئولان بیمارستان معلوم شد مرد فوت شده متهمی بوده که به اتهام حمل و نگهداری موادمخدر در بازداشتگاه اداره مبارزه با موادمخدر بوده که حالش بد شده است. ماموران او را به بیمارستان منتقل کرده و گفته بودند وی دچار ایست قلبی شده است اما تلاش‌ها بی‌نتیجه مانده و آن بیمار فوت کرد. با توجه به مشکوک بودن مرگ این بیمار، پلیس جنایی به تحقیق از ماموران بازداشتگاهی که متهم فوت شده در آن نگهداری می‌شد، پرداختند. با تحقیق از آنها معلوم شد مرد بازداشت شده مجید نام داشته و سابقه‌دار بوده است. او با بلعیدن 288 گرم مواد روانگردان و شیشه درصدد بوده آن را به یکی از زندان‌های کرج منتقل کرده و به زندانیان بفروشد که ماجرا لو رفته و او بازداشت شده است.

در ادامه او برای تحقیقات به اداره مبارزه با موادمخدرمنتقل شده که به انگیزه‌ای نامعلوم بامداد 20 آبان امسال در بازداشتگاه فوت می‌کند. ماموران بازداشتگاه نیز به گمان این که او ایست قلبی کرده، وی را به بیمارستان منتقل و این موضوع را مطرح کرده‌اند. با دستور بازپرسی جنایی قرار شد دوربین‌های مداربسته بازداشتگاه بازبینی شود. در این مرحله تیم جنایی پلیس آگاهی پایتخت دوربین‌های مداربسته آنجا را مورد بازبینی قرار دادند که معلوم شد او خودش هنگامی که دیگر بازداشت‌شدگان در خواب بودند، بخشی از پتو و بند آن را کنده و با انداختن به دور گردنش خود را خفه کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

هنوز معلوم نیست مرد متهم به چه انگیزه‌ای در بازداشتگاه پلیس خودکشی کرده است. تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از انگیزه او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها