معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به کشت نشاء گوجه فرنگی در سطح 12 هزار هکتار از مزارع استان بوشهر گفت: با توجه به آغاز برداشت این محصول پیش‌بینی می‌شود 540 هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل برداشت شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۵۵

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، خسرو عمرانی با اشاره به اینکه این استان قطب تولید برخی محصولات کشاورزی است اظهار داشت: استان بوشهر علاوه بر اینکه قطب تولید خرما است در تولید گوجه فرنگی خارج از فصل از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار هکتار از اراضی مناطق استان بوشهر به کشت گوجه فرنگی خارج از فصل اختصاص دارد خاطر نشان کرد: شهرستان‌های دشتستان، دشتی، دیر، جم و کنگان در تولید گوجه فرنگی خارج از فصل نقش مهمی دارند ولی بیشترین محصول در شهرستان دیر و دشتی کشت و برداشت می‌شود.معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر از برداشت گوجه فرنگی در این استان خبر داد و افزود: برداشت گوجه فرنگی پیش کار، از نیمه دوم آبان ماه از سطح 2 هزار هکتار از مزارع گوجه فرنگی شهرستان‌های دشتستان و جم آغاز شده است.

عمرانی با اشاره به کشت نشاء گوجه فرنگی در سطح 12 هزار هکتار از مزارع استان بوشهر گفت: با توجه به آغاز برداشت این محصول پیش بینی می‌شود 540 هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل برداشت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها