نمایشگاه تجسمی یازدهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی همزمان با معرفی برگزاری آیین اختتامیه و برگزیدگان این رویداد امروز در حوزه هنری آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۷۸

به گزارش جام‌جم و به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی از ساعت 18 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این مراسم برگزیدگان بخش‌های پوستر، پرچم، تصویرسازی و نقاشی که در هر بخش شامل سه تقدیر و سه اثر برتر خواهد بود، معرفی خواهند شد. همچنین از کاظم چلیپا، هنرمند پیشکسوت حوزه تجسمی و از بنیانگذاران هنر انقلاب تقدیر می‌شود.

همزمان با آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی، نمایشگاهی نیز از آثار منتخب شرکت کرده در این دوره از سوگواره آغاز به کار خواهد کرد. در این گالری تعداد 105 اثر در 9 روز به نمایش در می‌آید.

این نمایشگاه تا 30 آبان ماه در نگارخانه ابوالفضل عالی و گالری شماره یک خانه عکاسان حوزه هنری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 19 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین همزمان با این گالری‌ها، برخی از گالری‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز اقدام به نمایش آثار هنرمندان خواهند کرد.

در یازدهمین دوره سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود، 1235 اثر از 431 هنرمند شرکت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها