برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال اعلام شد؛

از تورنمنت اصفهان تا دیدار با برزیل

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: بعد از بازی‌های ‌ چهارجانبه اصفهان، تیم ملی از 23 تا 25 دی‌ماه در ایران دو بازی با تیم ملی بلاروس برگزار می‌کند .
کد خبر: ۱۰۹۰۸۲۲

عباس ترابیان درباره برگزاری مسابقات چهارجانبه تیم‌های ملی ایران، قزاقستان، روسیه و آذربایجان و همچنین دلیل انصراف تیم ملی آرژانتین از حضور در این مسابقات گفت: ما مکاتبات خوبی با تیم ملی آرژانتین داشتیم و آرژانتین قرار بود در این مسابقات حضور پیدا کند، اما با توجه به این که تعدادی از بازیکنان این تیم در باشگاه‌های اروپا بازی می‌کنند،‌ نتوانستند در تاریخی که اعلام کرده بودیم، حضور پیدا کنند. بعد از انصراف آرژانتین، ما مکاتباتی با برزیل داشتیم و برزیلی‌ها هم علاقه شدیدی از خود نشان دادند که در این تورنمنت شرکت کنند، اما آنها هم به خاطر همان مشکلات که آرژانتین داشت، از حضور در این مسابقات انصراف دادند. در نهایت قرار شد، این تورنمنت بین ایران، قزاقستان، روسیه و آذربایجان برگزار شود و این مسابقات از 12 آذرماه در اصفهان و ورزشگاه نقش‌جهان سالن 25 آبان برگزار ‌شود.

ترابیان افزود: ورود تیم‌ها در این تورنمنت از 11 آذرماه اعلام شده و طبق آنچه فدراسیون روسیه و قزاقستان به ما اعلام کردند، روسیه 5/2 بامداد و قزاقستان 12 ظهر وارد ایران می‌شود و هنوز آذربایجان زمان حضور خود را به طور قطعی مشخص نکرده است. وی هدف از برگزاری این مسابقات را آماده نگه داشتن تیم ملی برای مسابقات جام ملت‌ها و جام‌جهانی دانست.

ترابیان به فارس گفت:‌ ما به همین نحوه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را برگزار می‌کنیم و قرار است بعد از بازی‌های چهارجانبه از 23 تا 25 دی‌ماه در ایران دو بازی با تیم ملی بلاروس انجام دهیم.

وی افزود: همان طور که اطلاع دارید، اسلوونی میزبان جام ملت‌های اروپاست و قرار است، تیم ملی از 30 دی تا پنجم بهمن در اسلوونی چند بازی دوستانه با تیم ملی آن کشور برگزار کند و بعد از آن هم در 9 بهمن تیم ملی به چین تایپه اعزام می‌شود تا در مسابقات جام ملت‌های آسیا که از 12 تا 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: ما حتی بعد از بازی‌های جام ملت‌ها برنامه‌ و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را پیش‌بینی کرده‌ایم و قرار است سال آینده در هفته اول آبان‌ماه 97 در ایران دو بازی تیم ملی کشورمان با تیم ملی برزیل برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها