دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت و گو با جام جم آنلاین :

خرید بلیت هوایی نجف از فضای مجازی ممنوع است

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره خرید بلیت های نجف به صورت مجازی و با نرخی بالا ، هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۲۲
خرید بلیت هوایی نجف از فضای مجازی ممنوع است

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در ارتباط با گران‌فروشی بلیت سفر به نجف از طریق فضای مجازی به خبرنگار جام‌جم آنلاین گفت: شرکت‌هایی که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش بلیت نجف با قیمت‌های بالا می‌کنند، مجاز نیستند و سایت‌های اینترنتی حق فروش این بلیت‌ها را ندارند.

وی تاکید کرد: دفاتر فروش مورد تایید و دارای مجوز معرفی شده‌اند، اگر آژانس‌هایی که از طرف سازمان هواپیمایی جهت خرید بلیت معرفی شده و مورد تایید هستند،‌ با قیمتی بالاتر اقدام به فروش بلیت کردند مبلغ را مرجوع خواهیم کرد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر ثابت ماندن نرخ بلیت سفر هوایی به مقصد نجف گفت: با توجه به افزایش نرخی که در فرودگاه نجف به شرکت‌ها تحمیل شده است، مقرر شد در نرخ پروازهای اربعین تاثیری نگذارد و با همان نرخ مصوب، بلیت‌ها توسط شرکت‌های مورد تایید عرضه ‌شوند.

اسعدی گرانفروشی بلیت در شرکت هوایی العراقیه را نیز مجاز ندانست و افزود: نرخ بلیت در این شرکت تا هفته گذشته از نرخ بلیت شرکت‌های داخلی 50 تا 100 هزار تومان پایین‌تر بود و ممکن است با نزدیک شدن به ایام اربعین افزایش قیمت داشته باشند.

وی ادامه داد: هواپیمایی کشوری به این شرکت‌ها تاکید کرده است که اجازه فروش بلیت با نرخی بالاتر از نرخ مصوب شده را ندارند و اگر افزایش قیمت داشته باشند قطعا تذکر داده خواهد شد و شرکت‌های مورد تائید موظف به فروش بلیت با نرخ مصوب شده هستند.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها