مردی که با سرقت عکس‌های خصوصی زوج همسایه‌شان به‌دنبال این بود زن جوان را در دام شیطانی خود گرفتار کند، محاکمه و به پنج سال حبس، ده سال محرومیت از حقوق شهروندی و 74 ضربه شلاق محکوم شد .
کد خبر: ۱۰۸۹۷۱۲

به گزارش جام‌جم، چندی قبل زوجی جوان با حضور در پلیس فتای استان البرز از مردی به اتهام سرقت عکس‌های خانوادگی‌شان شکایت کردند.

مرد جوان به افسر تحقیق گفت: هفته پیش مردی ناشناس با همسرم تماس گرفت و مدعی شد عکس‌های خصوصی مان را در اختیاردارد. اگر می‌خواهد این عکس‌ها در تلگرام منتشر نشود و زندگی‌اش به خطر نیفتد باید با او دوستی پنهانی داشته باشد. همسرم ابتدا این حرف‌ها را باور نکرد تا این‌که مرد غریبه تعدادی از عکس‌های خصوصی همسرم را برایش در تلگرام فرستاد.

وی ادامه داد: مرد غریبه دوباره با همسرم تماس گرفت و به او دو روز فرصت داد تا به درخواست وی مبنی بردوستی پاسخ مثبت دهد. همسرم که با نقشه سیاه مرد غریبه رو‌به‌رو شده بود موضوع را برایم بازگو کرد و تصمیم گرفتیم دو نفری برای شکایت از این مزاحم شیطان صفت به اداره پلیس بیاییم .

در ادامه زن جوان نیز گفته‌های شوهرش را تائید کرد و برای دستگیری مرد مزاحم درخواست کمک کرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مزاحم تلگرامی ادامه داشت تا این که چند روز پیش شاکی با پلیس تماس گرفت و خبر داد مزاحم را به دام انداخته و از ماموران خواست برای دستگیری او به خانه‌اش بیایند .

ماموران زمانی که وارد خانه شاکی شدند، مشاهده کردند مردی دست و پا بسته و در حالی که بشدت کتک خورده در یکی از اتاق‌های خانه زندانی است. ماموران دست و پای متهم را بازکرده و برای ادامه تحقیقات به پلیس فتای استان البرز منتقل کردند.

این در حالی بود که شاکی به ماموران گفت: باورم نمی‌شود مرد همسایه که به او اعتماد کامل داشتم و رایانه‌مان را برای تعمیر نزد او برده بودم، این چنین دست به خیانت بزند. او همسرم را تهدید کرده بود اگر با او دوست نشود، بلایی بر سر من می‌آورد. از همسرم خواستم در تماس بعدی مزاحم، او را به خانه‌مان دعوت کند. به محض این‌که مزاحم امشب به خانه‌مان آمد او را به دام انداختیم. می‌خواستم او را بکشم که همسرم مانع شد و خواست او را تحویل قانون دهیم تا مجازات شود. دست و پایش را بستیم و در اتاقی انداختیم و با پلیس تماس گرفتیم. با ثبت اظهارات این مرد، ماموران فتا به تحقیق از متهم پرداختند که او اعتراف کرد با سرقت عکس‌های خصوصی این زوج درصدد بوده زن جوان را در دام شیطانی‌اش گرفتار کند که موفق نشده است.

برای متهم قرار قانونی صادر شد. پرونده وی نیز با صدور جلب به دادرسی به شعبه دوم دادگاه انقلاب کرج ارسال شد.

چند روز پیش متهم پرونده در دادگاه محاکمه شد و به قاضی پرونده گفت: مرد همسایه به من اعتماد کرد و رایانه‌اش را برای تعمیر به من تحویل داد. با بازگشت اطلاعات رایانه، عکس‌های خصوصی این زوج را به‌دست آوردم. وسوسه شدم با سرقت این عکس‌ها، زن همسایه‌مان را تهدید و او را مجبور کنم با من دوست شده و در دام شیطانی‌ام گرفتار شودکه موفق نشدم و ماجرا لو رفت و دستگیر شدم.

قاضی صفری، رئیس شعبه دوم دادگاه انقلاب کرج پس از شنیدن آخرین گفته‌های متهم او را گناهکار شناخت و به پنج سال حبس، ده سال محرومیت ا ز حقوق شهروندی و 74 ضربه شلاق محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها