در روزهایی که والنسیا در لالیگا جان دوباره گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، در طرف دیگر تیمی همچون اتلتیکومادرید قرار دارد که به سال‌های گذشته خود شباهتی ندارد. شاگردان سیمئونه در هفته دهم لالیگا نتوانستند ویارئال را شکست دهند و هشتمین تساوی فصل خود را کسب کردند. به نظر می‌رسد قرمز و سفیدپوشان روی تساوی متوقف شده‌اند. آنها در 14 بازی خود پنج پیروزی، هشت تساوی و یک شکست را (مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا) به نام خود ثبت کردند.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۵۹

وقتی بحث مقایسه با عملکرد سال گذشته می‌شود، اتلتیکو اوضاع بدتری را تجربه می‌کند. یک سال پیش، قرمز و سفیدپوشان 10 پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کردند که در میان پیروزی‌ها دیدار برابر گیخوئلو در کوپا دل ری نیز محسوب شده است که در این فصل اتلتیکو برابر الچه بازی کرد. در آن زمان، روخی بلانکو سه تساوی (مقابل آلاوس، لگانس و بارسلونا) به دست آورد و برابر سویا شکست خورد اما توانست سلتاویگو، آیندهوون، ‌اسپورتینگ خیخون، دپورتیوو لاکرونیا، بایرن مونیخ، والنسیا، گرانادا، روستوف و مالاگا را مغلوب کند.

نکته جالب این که نبود این پیروزی‌ها جایگاه روخی بلانکو را در جدول لالیگا خیلی تغییر نداده است. آنها فصل گذشته 21 امتیاز و در این فصل 20 امتیاز به دست آوردند، اما این نتایج در جایگاه اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار بوده است. شاگردان سیمئونه سه بازی رفت خود را مقابل آیندهوون، بایرن مونیخ و روستوف با پیروزی پشت سر گذاشتند اما در این فصل برابر رم و قره باغ مساوی کردند و از چلسی شکست خوردند. قرمز و سفیدپوشان از 9 امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کردند و صعودشان به مرحله بعد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها