سرمربی پرسپولیس که تیمش دربی 84 را ناباورانه واگذار کرده بود و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال تحقیر شد، به طور طبیعی بیش از هر کسی از پیروزی در دربی خوشحال است و روی ابرها راه می‌رود، او در پایان تمرین دیروز تیمش گفت: قشنگ‌ترین صحنه همین برد در دربی است!
کد خبر: ۱۰۸۷۶۴۱

برانکو ایوانکوویچ با بیان این‌که دربی عجیبی را پشت سر گذاشتیم، گفت: ما دربی را بردیم و سه امتیاز گرفتیم و بازیکنان هم با این برد مطمئن شدند بهترین هستند و فقط باید با کار و تلاش هدف را ادامه دهیم. شک نداشتیم بازی سختی بود؛ چون دربی بازی خاصی بود. استقلال هم تیم خوبی دارد و آنها هم به جایگاهی که لیاقتش را دارند، می‌رسند. برای ما مهم این بود که به خیلی‌ها نشان دهیم خوب هستیم چراکه در این چند هفته جوی را ا یجاد کرده بودند که ما مشکل داریم و بحران داریم.

برانکو ایوانکوویچ افزود: این برد برای ما خیلی مهم بود چرا با سه امتیاز این دیدار توانستیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. ما روزهای پرفشاری را پشت سرگذاشتیم و این برد برای ما از اهمیتی بالا برخوردار بود.

رضایت از مهاجمان

برانکو در مورد اظهارنظر شفر که گفته بود پرسپولیس 20 درصد شانس داشته است، گفت: قبلا هم گفتم که استحقاق این برد را به دست آوردیم. در بخش عمده‌ای از بازی ما تیم برتر میدان بودیم. شاید استقلال در ابتدای بازی یک شانس داشت و انصاری هم یک موقعیت خوب داشت که آفساید بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد دو مهاجمش گفت: از علیپور و منشا کاملا راضی هستم. آنها هم در حمله و هم در دفاع خیلی خوب بودند.

وی در مورد این‌که آیا شما با مسلمان مشکل دارید، گفت: چه مشکلی می‌توانم داشته باشم؟ شما به من بگویید ما چه مشکلی داریم. خیلی ساده است. من از بازیکنانم می‌خواهم بجنگند و مبارزه کنند و خوب باشند. این خیلی ساده است. من که از بازیکنانم نخواسته‌ام از برج میلاد پایین بپرند.

دربی قبل بهتر بودیم و باختیم

سرمربی پرسپولیس در مورد این‌که آیا تغییری در استقلال دیدید و آیا این بازی نسبت به دربی قبلی تفاوتی داشت، گفت: هر بازی و هر دربی شرایط خاص خودش را دارد. ما در دربی قبلی بهتر بودیم اما باختیم. قطعا شفر در استقلال تاثیرگذار خواهد بود. من کیفیت و فلسفه ایشان را می‌شناسم و مطمئن هستم با استقلال قدم بزرگی برخواهد داشت. قطعا استقلال هم در آینده به جایگاهی خواهد رسید که شایستگی‌اش را خواهد داشت. برانکو درباره این‌که آیا علاقه داشت به جای شفر روی نیمکت استقلال علیرضا منصوریان بود تا او را شکست دهد، گفت: من که مربیان را شکست نمی‌دهم؛ بلکه این تیم است که برنده می‌‌شود. من اینجا هستم به آنها کمک کنم، من به این فکر نمی‌کنم یکی را برده‌ام، چرا‌که تیم برنده می‌شود و تیم از هر چیزی مهم‌تر است. این تبریکات شامل بازیکنان است، چراکه آنها جنگیدند و برنده شدند و سزاوار برد بودند و نه کسی دیگر. ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری دربی 85 و صحنه‌های مشکوک به وجود آمده، تصریح کرد: من درباره داوری علاقه‌ای ندارم حرف بزنم، مطمئن هستم داور بازی قصد داشت بهترین قضاوتش را انجام دهد، اما جو ورزشگاه سنگین بود و فشار زیادی روی تیم داوری وجود داشت. وضعیت طوری بود که نمی‌شد انتظار بهترین قضاوت را از داور داشت، اما الان فیلم بازی را دیده‌ام و بهتر می‌توانم صحبت کنم. من فکر می‌کنم روی امیری پنالتی شده بود.

وی درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل سایپا ادامه داد: سایپا تیمی است که بازی‌هایش را خوب آغاز کرده پس تیم خوبی است. شکی ندارم علی دایی تلاش می‌کند تا تیمش نتیجه بگیرد. سایپا تلاش می‌کند نتیجه خوبی بگیرد و ما هم هرگز اهداف و بلندپروازی‌هایمان را پنهان نمی‌کنیم. ما اهدافمان را هیچ وقت نه در لیگ، نه در جام حذفی و نه در لیگ قهرمانان آسیا پنهان نمی‌کنیم و همیشه به دنبال حداکثرها هستیم. می‌دانیم کار سخت است، اما بچه‌ها در بازی‌ها خودشان را خوب نشان دادند، اما سرنوشت این است که وضعیتمان را بالاتر ببریم.

شاید تمدید نکنم!

برانکو درباره این‌که چرا واضح در مورد تمدید یا عدم تمدید قراردادش صحبت نمی‌کند، گفت: همه گزینه‌ها باز است و می تواند آینده من به این طرف یا آن طرف گره بخورد. من صحبت‌هایم را تکرار می‌کنم فوتبال یک شغل است،‌ من تا الان چیزی را امضا نکرده‌ام و موقعیتی هم نبوده که دراین باره صحبت کنیم، اما همه اتفاقات احتمالش هست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها