طی چند سال اخیر مثلث BBC متشکل از گرت بیل، کریس رونالدو و کریم بنزما بار زیادی از مسئولیت گلزنی تیم رئال مادرید را به دوش کشیده بود.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۴۶

اما آنچه امسال و در بازی‌های باشگاهی و اروپایی از رئال دیده می‌شود، عدم موفقیت مهاجمان آن در خط حمله است. این مساله موجب شده بازیکنان میانی موثرتر از مهاجمان ظاهر شده و حتی تعداد گل‌های آنها بیشتر از ستاره‌های خط حمله رئالی‌ها باشد.

رونالدو هنوز نتوانسته بازی‌های سال گذشته خود را تکرار کند، گرت بیل دچار مصدومیت شده و کریم بنزما هم این روزها بیشتر به یک گل نزن در تیم زیدان تبدیل شده است.

در بازی یکشنبه شب رئال در خانه مقابل ایبار باز هم کریستیانو رونالدو نتوانست گلزنی کند و نامش را در فهرست گلزنان این دیدار به ثبت برساند. سفیدپوشان ابتدا با یک گل به خودی پیش افتادند، سپس مارکو آسنسیو گلزنی کرد و آخرین گل توسط مارسلو زده شد.

در واقع این اتفاق به یک موضوع عادی تبدیل شده است. پس از گذشت 9 هفته‌ از لالیگا، هافبک‌های مادرید بیش از مهاجمان گلزنی کردند. بازیکنان میانی این تیم 9 بار دروازه‌ حریفان را باز کردند. این‌ در حالی است که مهاجمان تنها شش گل به ثمر رساندند. سه گل دیگر سفیدپوشان از گل به خودی و گلزنی یک مدافع به دست آمده است. در این میان، پیروزی مادرید مقابل ختافه با گلزنی کریستیانو رونالدو و کریم بنزما به دست آمد که می‌توان گفت‌ تنها بازی بود که با گلزنی مهاجم‌ها کسب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها