مجرم اینترنتی که برای انتقام‌گیری از دوست خود، عکس‌های خصوصی او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۴۵

رسیدگی به این پرونده در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این‌که در یکی از شبکه‌های مجازی تلفن همراه عکس‌های خانوادگی و خصوصی او منتشر شده است، در دستور کار پلیس فتای اصفهان قرار گرفت. ماموران با بررسی‌های تخصصی توانستند متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کنند. متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و گفت: به دلیل اختلافاتی که با شاکی داشته، عکس‌های خانوادگی او را به دست آورده و منتشر کرده است.

سرهنگ مرتضوی، رئیس پلیس فتای اصفهان با بیان این‌که در شبکه‌های اجتماعی مجازی به افراد آنلاین اعتماد نکنید، گفت: عکس‌ها و فیلم‌های شخصی خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهید. دوستی‌های مجازی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای کاربران داشته باشد، لذا به همه جوانان و نوجوانان توصیه می‌شود از عضویت در سایت‌های دوست‌یابی و همچنین گفت‌وگوی اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مجازی پرهیز کنید.

فروش داروهای غیرمجاز در اینترنت

مرد تبهکار که در اینترنت اقدام به فروش داروهای غیرمجاز بدنسازی می‌کرد، دستگیر شد.کارشناسان پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی، صفحه‌ای که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ و فروش اینترنتی دارو و مکمل‌های بدنسازی غیرمجاز می‌کرد را شناسایی کردند. در ادامه دستگیری مدیر آن سایت، با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت. با بررسی‌های صورت گرفته و ردیابی‌های اطلاعاتی و به کار گیری شگردهای پلیسی سرانجام فردی ساکن شهر گرگان شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی ها،‌ به ایجاد و مدیریت صفحه مورد نظراعتراف کرد و اذعان داشت هدفش از این کار کسب منافع مالی بوده است. در ادامه متهم به همراه پرونده برای تعیین تکلیف قضایی روانه دادسرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها