ب‌ام‌و سری7 خودرویی است که به هیچ وجه به معرفی نیاز ندارد. به گزارش خودروبانک، یک مدل از سری 7 در شهر ابوظبی وجود دارد که بسیار خاص بوده و تنها یک عدد ب‌ام‌و سری 7 با چنین مشخصاتی در جهان وجود دارد. این خودرو به رنگ زرد با نام آستین رنگ‌آمیزی شده است که این رنگ پیش از این تنها در مدل‌های ام4 و ام3 مورد استفاده قرار گرفته بود. رینگ‌های موجود روی این خودرو نیز از نوع چند پره 21 اینچی هستند. با این حال خاص‌ترین بخش این خودرو همان رنگ خاص آن است.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۲۷

در داخل کابین شاهد استفاده از چرم کرم رنگ روی صندلی ها، داشبورد و کنسول مرکزی هستیم. در کنار این چرم از تزئینات چوبی زیبایی نیز استفاده شده است.

در خصوص موتور این خودرو هم باید اشاره کرد که سری 7 مورد بحث از کد 760 است و در زیر کاپوت آن موتور 12 سیلندر 6/6 لیتری توربو قرار گرفته که می‌تواند 610 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این نیرو با استفاده از یک گیربکس هشت دنده اتوماتیک به هر چهارچرخ این خودرو انتقال پیدا می‌کند و سبب شده است شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل تنها 7/3 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 304 کیلومتر بر ساعت باشد.

این مدل ب‌ام‌و در حالت عادی در آلمان قیمتی حدود 168 هزار یورو (نزدیک به 800میلیون تومان) دارد. اما نسخه‌ای که تصویرش را می‌بینید، قیمتی بسیار بالاتر دارد که البته فعلا اعلام نشده است، اما مطمئنا خیلی از متمولان حاضرند برای یک سدان لوکس و قدرتمند که فقط یک دستگاه از آن در دنیا وجود دارد مبالغ هنگفتی هزینه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها