افشین داوری در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر ارسال نامه‌ای از فدراسیون جهانی در خصوص تغییر و تحولات صورت گرفته در بوکس ایران شنیده می‌شود، گفت: اگر قرار باشد فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) نامه‌ای را نسبت به موضوعی ارسال کند، قطعا برای فدراسیون ارسال می‌کند و چنین نامه‌ای را نیز ما در حال حاضر دریافت نکرده‌ایم. من به محض ورود به فدراسیون بوکس در نامه‌ای دلایل استعفا و خروج ناطق‌نوری از فدراسیون بوکس را به فدراسیون جهانی اعلام و خود را نیز به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس معرفی کردم.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۷۵

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما در نامه‌نگاری با آیبا خود را رئیس فدراسیون بوکس ایران معرفی کردید، گفت: اصلا چنین موضوعی نبوده و با توجه به حساسیت‌ها و سوابق گذشته مدیریتی که داشتم در نامه‌نگاری با آیبا خود را سرپرست فدراسیون معرفی کردم.

سرپرست فدراسیون بوکس درخصوص ایرادهایی که گفته می‌شود به اساسنامه این فدراسیون گرفته شده است، گفت: فدراسیون جهانی درخواست اصلاح اساسنامه‌ای از ما نکرده است و حتی اگر قبل از حضور من نیز چنین درخواستی مطرح شده بود به‌من اعلام می‌شد. داوری با تاکید بر این‌که مشکلی برای برگزاری مجمع فدراسیون بوکس وجود نخواهد داشت، ادامه داد: در حال حاضر آیبا هیچ مشکلی نسبت به برگزاری مجمع مطرح نکرده است و قطعا ثبت‌نام، برگزاری مجمع و انتخابات نیز طبق اساسنامه آیبا صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها