از امشب پخش برنامه های «چرخ»، «چارکتاب»، «منبع موثق» و «چشم شب روشن» از سر گرفته می شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۳۱
بازگشت مجلات علمی و فرهنگی شبکه چهار به آنتن پخش

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، همزمان با آغاز ماه محرم و برپایی عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به صورت موقت پخش برخی از برنامه های روتین شبکه چهار سیما متوقف شد که از امروز 15 مهر ماه برنامه های «چرخ»، «چارکتاب»، «منبع موثق» و «چشم شب روشن» مجددا در کنداکتور شبکه چهار جانمایی شده اند.

بنابراین گزارش، برنامه چرخ مجله علمی و عصرگاهی شبکه چهار سیما است که شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 با حضور چهره‌های برتر علمی و پژوهشی به رویدادهای مهم علمی می‌پردازد.

در برنامه امشب به مناسبت اهدای جایزه نوبل پزشکی امسال سعی دارد تا به بررسی موضوع عملکرد ساعت بدن (ریتم زیستی) بپردازد که توسط محققین این جایزه مورد پژوهش قرار گرفته است.

شهریار ربانی مجری برنامه این موضوع را با حضور دکترمیرشهرام صفری محقق انستیتو دانش مغزی ریکن ژاپن، عضو هئیت علمی مرکز تحقیقات اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بررسی می کند.

«چارکتاب» یک برنامه ترکیبی جذاب با محوریت رمانخوانی رمانهای پرفروش بازار است که بخشی از داستان هر کتاب توسط بازیگران تئاتر اجرا می شود.

همچنین در خلال برنامه شاهد قسمت های دیگر مانند داستان کوتاه، فیلم کوتاه، شعرخوانی و کلیپ شعر، موسیقی نیز خواهیم بود.

این برنامه به کارگردانی رضا خرم و تهیه کنندگی عمران عبداللهی شنبه تا سه شنبه ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

«منبع موثق» برنامه ای شبانگاهی و با رویکرد تحلیلی از دریچه نگاه طنز است که شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:30 بصورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این برنامه با اجرای رضا رفیع به تحلیل موضوعات روز اجتماعی و حتی در وسعت کلان تر موضوعات روز جهان با زبان طنز می پردازد.«منبع موثق» به تهیه کنندگی میثم تربتی کاری از واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما است.

مجله شبانگاهی «چشم شب روشن» با اجرای محمد صالح علا و تهیه کنندگی امیر قمیشی از امشب مجددا ساعت 23 به آنتن پخش باز می گردد. چشم شب روشن هرشب درحوزه های مختلف نظیر تئاتر، موسیقی، تاریخ، روانشناسی، کتاب و کتابخوانی، سینما و ... با مجریانِ کارشناس در این حوزه ها و حضور مهمانان به بحث و گفتگو می پردازد.

در این برنامه طبق روال شنبه ها در بخش تئاتر دکتر مهرداد رایانی مخصوص میزبان حمید مظفری بازیگر،کارگردان و پژوهشگر نمایش خواهد بود. در بخش شعر امشب مرتضی امیری اسفندقه با سید احمد نادمی گفتگو می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها