شرایط نامعلوم لیگ‌های باشگاهی ایران سبب شده است، بازیکنان بسکتبال از هر فرصتی برای انجام رقابت استفاده کنند تا در شرایط آمادگی قرار داشته باشند. رقابت‌های جام حذفی تهران، یکی از این فرصت‌ها بود که با حضور بازیکنان بسیاری در قالب 14 تیم، برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۸۹

این بازیها با عنوان یادواره زندهیاد آیدین نیکخواه بهرامی، ملیپوش پیشین بسکتبال برگزار شد و در پایان تیم یاران حدادی به قهرمانی رسید. این تیم با سرمربیگری امین احمدآبادیان و مدیریت فنی پوریا کاظمی و سرپرستی آرش بهادرزاده در تمامی بازیها به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

همانگونه که از اسم تیم پیداست، حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران و آسیا با حمایت خود از تعدادی بازیکن ملی پوش و مطرح این تیم را تشکیل داد و بعد از قهرمانی نیز برای اعضای تیمش پاداش نقدی درنظر گرفت. تیم یاران حدادی در فینال موفق به شکست دادن تیم کنکو با هدایت مجید صالحی شد. در این دیدار مهیج و حساس تیم یاران حدادی شروع توفانی داشتند و در پایان نیمه نخست با برتری 46 بر 36 به رختکن رفتند. با آغاز نیمه دوم بازی، تفکرات صالحی اختلاف امتیازات را به حداقل رساند اما یاران حدادی در ادامه با عدنان دورقی، محسن توانا، امیر صدیقی، محسن خسروی، کیوان ریاعی، محمد احمدآبادیان، پیام کیانی، مجید صالحی و محسن محمدی با بازی کم اشتباه یکبار دیگر برتری خود را به تیم کنکو دیکته کردند و سرانجام 87 بر 73 به پیروزی رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها