کمپانی چینی وان پلاس با عرضه گوشی‌های 3 و 3 تی در سال گذشته توانست به محبوبیت بالایی بین کاربران گوشی‌های هوشمند دست یابد. وان پلاس 3 در اواسط سال 2016 میلادی معرفی و عرضه شد. وان پلاس 3 تی نیز در ماه نوامبر رونمایی و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. مشخصات سخت افزاری قوی، طراحی زیبا و قیمت مناسب عواملی بودند که باعث محبوب شدن این دو گوشی بین کاربران شدند.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۰۹
پرچمدار بعدی وان پلاس با نام وان پلاس 6 در اوایل سال 2018 معرفی می‌شود + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، کمپانی وان پلاس در اواسط سال جاری میلادی نیز پرچمدار جدید خود با نام وان پلاس 5 را معرفی کرد. انتظار می‌رفت تا مانند سال گذشته شاهد رونمایی از پرچمدار دوم این کمپانی در سال 2017 با نام وان پلاس 5 تی باشیم که این خبر امروز تکذیب شد.

امروز در شایعات آمده که کمپانی چینی وان پلاس قصد عرضه گوشی دیگری در سال 2017 را ندارد و تصمیم گرفته تا از پرچمدار جدید خود در سال 2018 با نام وان پلاس 6 رونمایی کند. بر اساس همین شایعات وان پلاس 6 در سه ماهه اول سال 2018 معرفی خواهد شد.

البته سال گذشته در وان پلاس 3 از چیپست اسنپدراگون 820 استفاده شده بود که در وان پلاس 3 تی چیپست آن به اسنپدراگون 821 بهبود یافت.

امسال وان پلاس 5 یک گوشی هوشمند بسیار قدرتمند بود که از پردازنده اسنپدراگون 835 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به 6 تا 8 گیگابایت رم آن اشاره کرد. با این تفاسیر وان پلاس 5 به حدی قدرتمند بود که نیازی به معرفی یک پرچمدار قدرتمندتر از این گوشی در سال 2017 احساس نمی‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها