وزیر دفاع با تاکید بر این‌که رویکرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر بازدارندگی فعال قرار گرفته است، گفت: در مواجهه با دشمنان نمی‌شود منفعل و غافل بود و اگر دارای قابلیت و توانمندی نباشیم جامعه و نسل امروز و فردا توسط دشمنان جامعه به تباهی کشیده می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۶۳

امیر سرتیپ امیر حاتمی در مراسم معارفه سردار قاسم تقی‌زاده به عنوان جانشین وزیر دفاع، لازمه پیروزی را هوشیاری و برخورد فعال با کانون‌های بحران و ناامنی دانست و افزود: با رصد و پایش تحولات منطقه‌ای نباید اجازه داد توطئه‌ای شکل بگیرد تا بخواهیم با هزینه‌های بسیار گزاف با آن مقابله و برخورد کنیم.

وی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران با تجزیه‌طلبی در عراق و به هم خوردن مرزهای این کشور مخالف است، گفت: جریان تجزیه‌طلبی در عراق را برای امنیت منطقه مضر می‌دانیم و برای حفظ تمامیت ارضی و ثبات در کشورهای منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و امروز که در عراق این جریان مخرب شکل گرفته است، حتما با این کشور در جهت مقابله با این‌گونه تحرکات همکاری گسترده‌تری خواهیم داشت.

وزیر دفاع افزود: بدون تردید تلاش برای تجزیه کشورهای منطقه روی دیگر سکه تروریسم است و این حرکت از همان آبشخوری تغذیه می‌کند که جریان تروریسم تکفیری را سازماندهی، حمایت و پشتیبانی کرد. / روابط عمومی وزارت دفاع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها