شاپور یاوری، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با اشاره به وضعیت آرون گرامی‌پور و مخالفت کنفدراسیون بسکتبال آسیا برای حضور او در بازی‌های این تیم در جام باشگاه‌های آسیا گفت: اتفاقاتی که در باره این بازیکن افتاد، کاملا عمدی و از سوی دبیرکل آسیا بود و دلایل و بهانه‌هایی که می‌آوردند، غیرمنطقی بود.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۷۹

تمام مدارکی را که خواسته بودند، در اختیارشان گذاشتیم، اما قبول نمی‌کردند. او هنگامی که زیر 16 سال بود، نامش در پاسپورت پدرش بود و می‌گفتند چرا پاسپورت جدا نداشته که این اصلا منطقی نبود. حتی ما به هاکوپ خاجیریان، دبیرکل فیبای آسیا گفتیم کمک کنید، این مشکل حل شود. او هم قول داد پیگیری کند، اما فردای آن روزبه ما گفت دیر شده و نمی‌تواند بازی کند. موضوع او دقیقا همانند نوید نیکتاش بود، اما به او اجازه دادند و به آرون گرامی‌پور نه.

وی درباره این که قضیه بدهی 350 هزار دلاری فدراسیون بسکتبال ایران به کنفدراسیون آسیا چه بوده است که در آنجا از یک تیم باشگاهی طلب کردند، گفت: این مبلغ، مجموع بدهی چند سال فدراسیون بود که انداختند گردن ما و کوتاه هم نمی‌آمدند. ما هم برای این که بتوانیم وارد مسابقات شویم، بخشی از بدهی را پرداخت کردیم. حتی اعتراض کردیم، اگر این بدهی وجود داشت، چرا ما را به مسابقات راه دادید و تیممان را پذیرفتید. مجموع رفتارهای آنها این بود که نماینده ایران را تحت فشار قرار بدهند و از روزی که وارد چین شدیم، هر روز نگرانی جدیدی برای ما ایجاد می‌کردند.

علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال نیز درباره این موضوع به خبرگزاری صداوسیما توضیح داد: پول فیبا آماده است و مشکل انتقال این مبلغ را داریم. شرکت البسه پیک اسپانسر فدراسیون بسکتبال باید مبلغی را به ما پرداخت می‌کرد که به دلیل مشکلات واریز پول به حساب‌های داخلی، تاکنون این انتقال انجام نشده و دنبال راهی برای انتقال بدون مشکل این مبلغ هستیم.

بخشی از این بدهی مربوط به میزبانی مسابقه‌های آسیا چلنج در تهران است. فدراسیون بسکتبال، بابت پرداخت نکردن بدهی‌هایش طی یک سال گذشته، ماه قبل در مسابقه‌های آسیاکاپ هم تهدید شده بود، اما مسئولان فدراسیون بسکتبال تذکر فیبا را پشت گوش انداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها