کار نماینده اتومبیلرانی ایران با حضور در جمع 16 نفر برتر رقابت‌های جهانی دریفت به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۷۲

سُر خوردن با اتومبیل یکی از مهارت‌هایی است که در مسابقه‌هایی تحت عنوان دریفت در جهان برگزار می‌شود و برای نخستین بار ایران در این پیکارها نماینده داشت.

اولین دوره مسابقات دریفت بین‌قاره‌ای با حضور ایران، آمریکا، برزیل، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، چین‌تایپه، روسیه، کره جنوبی، فرانسه، تایلند، چین، هنگ‌کنگ، مالزی و اوکراین به مدت دو روز در ژاپن برگزار شد.

شهاب پیشانی‌دار، نماینده ایران در دور نخست و در عین بدشانسی حین تمرین قبل از شروع مسابقات به دلیل نقص فنی اتومبیلش از سوی کمیته برگزاری مسابقات کنار گذاشته شد. پس از آن با تصمیم سرپرست و مربیان و همچنین نماینده حامی مالی تیم ملی دریفت او با اتومبیل اجاره‌ای تویوتا با فرمان راست در دور دوم رقابت‌ها با دیگر شرکت‌کنندگان رقابت کرد. وی در میان تعجب تماشاگران حاضر و تحسین گوینده مسابقات، در میان هشت شرکت‌کننده گروه خود با امتیاز عالی 97/41 در صدر ایستاد. این درحالی بود که پیشانی‌دار فقط یک دور قبل از مسابقه با این اتومبیل اجاره‌ای تمرین کرده بود و در نهایت با کسب رتبه سیزدهم در مجموع توانست به جمع 16نفر برتر مسابقات صعود کند.

پیشانی‌دار در رقابت دو به دو (سویسو) با قهرمان ژاپن، ماساتو کاواباتا هم گروه شد و در رقابتی تحسین‌برانگیز با فاصله ناچیز، مسابقه را واگذار کرد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها