شفر سرمربی استقلال شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از نشست کمیته فنی امروز این تیم مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۲۲
شفر سرمربی استقلال شد

به گزارش جام جم آنلاین، بعد از پایان نشست امروز کمیته فنی باشگاه استقلال شفر آلمانی به عنوان سرمربی تیم استقلال معرفی شد.

قرار است وی از روز 5شنبه رسما کار خود را در استقلال آغاز کند. علیرضا منصوریان بعد از هفته هفتم از هدایت استقلال استعفا کرده بود.دین محمدی عضو کمیته فنی این باشگاه پس از پایان این جلسه در جمع خبرنگاران این خبر را تایید کرد.

وینفرد شفر بعد از بروسیا مونشن گلادباخ و آفنباخ به تیم کارلسروهه پیوست و تا سال ۱۹۷۷ در این تیم بود، دوران حرفه ای بازیکنی اش را از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۵ در تیم اول خود بروسیا مونشن‌گلادباخ به پایان رساند.

او بعنوان سرمربی اولین تجربه اش را در تیم گلادباخ بدست آورد و سپس سرمربی تیم‌هایی چون کارلسروهه، اشتوتگارت، بورسیا تنیس برلین شد همچنین هدایت تیم ملی کامرون از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ و تیم ملی نروژ را چند ماه به عهده داشت و در تیم آرژانتین نیز به عنوان کمک مربی فعالیت کرده است.

وی همچنین هدایت تیم باشگاهی الاهلی امارات از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷، العین ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و باشگاه باکو ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ را در کارنامه دارد.

سرمربیگری تیم ملی فوتبال تایلند و جامائیکا نیز از دیگر فعالیتهای حرفه ای شفرد است.

از افتخارات این مربی میتوان به قهرمانی جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۰۲ با تیم ملی فوتبال کامرون،نایب قهرمانی در جام ملت‌های کونکاکاف در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی فوتبال جاماییکا و نایب قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها با تیم ملی کامرون اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها