پسر عاشق پیشه گمان نمی‌کرد مزاحمت‌های تلفنی‌اش برای انتقام از پدر دختر مورد علاقه‌اش، باعث دستگیری او به اتهام سرقت شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۵۳

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی میانسال با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی به اتهام سرقت کیفش که محتویات آن پول، گوشی تلفن همراه و کارت بانکی و مدارک هویتی اش بود، شکایت کرد.

با تحقیق از شاکی معلوم شد او در حال بازگشت به خانه‌اش بوده که هدف حمله مردی موتورسوار قرار گرفته و کیف وی به سرقت رفته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران برای دستگیری سارق آغاز شد تا این‌که دو روز پیش شاکی با حضور دوباره در پلیس آگاهی به افسر تحقیق گفت: پس از سرقت به اداره امور مشترکان تلفن همراه رفتم و سیمکارت جدید گرفتم. بعد از آن پیام‌های تهدیدآمیز بسیاری دریافت کردم مبنی بر این‌که انتقام‌های دیگر در راه است. فردی‌ناشناس مدام پیام می‌فرستاد «از این به بعد مراقب اتفاق‌های بعدی باش.» خیلی ترسیدم و گمان می‌کنم سارق اموالم این تهدیدها را برایم ارسال می‌کند تا با این ترفند از من اخاذی کند.

با جمع‌بندی این اطلاعات تحقیقات ادامه پیدا کرد تا این‌که ردپای پسری 21 ساله در این پرونده به‌دست آمد و او با هماهنگی قضایی بازداشت شد .

پسر جوان با انتقال به اداره پلیس بازجویی شد و اعتراف کرد سارق اموال شاکی نیست و فقط به قصد انتقام پیام‌ها را فرستاده و گمان نمی‌کرده به دردسر بیفتد .

وی به افسر تحقیق گفت: من و دختر 18 ساله شاکی یک سال پیش در لاین با هم دوست شدیم و ارتباطمان شکل گرفت. به هم علاقه‌مند بودیم می‌خواستم بعد از آن که من کاری مناسب پیدا کردم با هم ازدواج کنیم. اما یک روز پدرش متوجه این دوستی شد و او را در خانه حبس کرد. حتی گوشی تلفن همراهش را گرفت و اجازه نمی‌داد او با من حرف بزند.

پسر جوان ادامه داد: دو هفته‌ای از او بی‌خبر بودم تا این‌که یک روز به‌طور اتفاقی وی را دیدم و متوجه شدم پدرش مانع ملاقاتمان شده و گوشی تلفن همراهش را از او گرفته است. علاوه برآن متوجه شدم سارق کیف‌قاپی اموال پدرش را سرقت کرده است. تصمیم گرفتم با جا زدن خود به جای سارق، از او انتقام بگیرم و وی را بترسانم تا با این کار او دست از لجبازی‌هایش بردارد و مانع دوستی‌مان نشود؛ بنابراین پیام‌های تهدید آمیز برایش فرستادم.

شاکی زمانی که متوجه شد پسر عاشق پیشه دست به این انتقام تهدیدآمیز زده است و سارق نیست، او را بخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها