آیت‌الله جنتی در ضیافت شام اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری:

ارتباط مان را با سپاه و بسیج بیشتر کنیم

جنتی: آمریکا یک سرطان جهانی است

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید بدانند که در پس لبخندهای دشمن تیر زهرآگین وجود دارد که دشمن در موقع اهمال و اعتماد نابجا و سستی‌ها از آن استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۴۹

به گزارش جام‌جم، آیت‌الله جنتی در افتتاحیه اجلاسیه مجلس خبرگان با اشاره به نقش اساسی این مجلس در مشروعیت‌بخشی به نظام و حفظ استمرار رهبری نظام و آرامش جامعه تاکید کرد: این مجلس مظهر تام سکینه الهی است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی عراق اظهار کرد: آمریکا می‌خواهد عراق را تجزیه کند و ما باید مواظب باشیم که خواست آمریکا در این زمینه به جایی نرسد که البته به جایی نمی‌رسد و ما نیز باید از مردم آن منطقه حمایت کنیم.

آیت‌الله جنتی با بیان این‌که مومن و مسلمان نباید براحتی فریب بخورد گفت: آیا موافقت‌نامه الجزایر و بدعهدی آمریکایی‌ها کافی نبود؟ آیا نقض‌های متعدد دیگر آمریکا حتی در اجرای تعهدات خود با دیگر کشورها کافی نیست برای شناخت این سرطان جهانی؟

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی خوشبختانه در حوزه بین‌الملل و منطقه‌ای در جایگاه رفیعی قرار گرفته که این مهم ممکن نبود الا به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جان فشانی و ایثار شهدای گرانقدری چون حججی‌ها، همدانی‌ها و...

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که راه شهید حججی نشان از آن دارد که اعتماد به غرب و آمریکا نه تنها راهگشا نیست، بلکه افتادن در دام آنان است، اظهار کرد: نباید هیچ وقت به گفته‌های آنان اعتماد کنیم بلکه باید چشم به جوانان خود داشته باشیم و روی پای خود بایستیم و با تقویت اقتصاد مقاومتی راه پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به این‌که مجلس خبرگان نهادی برآمده از آرمان‌های انقلاب است که در قانون اساسی برای تحقق اهداف عالیه نظام تشکیل شده است، گفت: فقدان این نهاد می‌توانست نقیصه بزرگی برای جمهوری اسلامی باشد که با تدبیر امام راحل به بهترین وجه برطرف شد.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: وجود مجلس خبرگان برای ادامه حیات جمهوری اسلامی و مشروعیت بخشیدن به آن نقش اساسی دارد و وظیفه بزرگی بر دوش اعضای آن قرار دارد که اصل آن حفظ و استمرار رهبری دینی و انقلابی است. همچنین آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری هم از بررسی طرح دوفوریتی کمیسیون سیاسی و اجتماعی و تبدیل آن به سه کمیسیون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در جلسه دیروز خبر داد.

علی سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه نیز که مهمان ویژه اجلاسیه دیروز بود طی سخنانی با بیان این‌که دشمن سر سوزنی از برنامه‌هایش عقب‌نشینی نکرده است، گفت: تکرار فرمول سقوط اتحاد جماهیر شوروی و استحاله انقلاب چین از اهداف نظام سلطه و آمریکا با حربه نفوذ در نظام اسلامی ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها