کیا جورابچیان یکی از قدرتمندترین و بانفوذترین ایجنت‌های فوتبال دنیاست. او را صاحب مشاغل زیادی از جمله خرید و فروش نفت می‌دانند و خلاصه بحث درباره‌اش زیاد است. جورابچیان چند سال قبل هم به ایران سفری یک‌روزه داشت و به زیارت امام رضا(ع) رفت. جورابچیان در سال‌های اخیر تلاش کرد به بازیکنان ایرانی هم برای حضور در تیم‌های بزرگ کمک کند، ولی به دلیل بعضی رفتارها منصرف شد. سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون از جمله بازیکنانی بودند که کیا برای کمک به آنها گام پیش نهاد، ولی درنهایت به نتیجه‌ای نرسیدند.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۲۶

او درحال حاضر مدیر برنامه فوتبالیست‌های بزرگی از جمله داوید لوئیز (چلسی)، ویلیان (چلسی)، کارلوس ته‌وز، رامیرز، والاس، فیلیپ کوتینیو (لیورپول)، داگلاس کاستا (یوونتوس) و.. است و نزدیک به صد بازیکن مطرح زیر نظرش فعالیت می‌کنند. جورابچیان عامل اصلی انتقال بازیکنان بزرگ به لیگ چین بوده است و همچنین اینتر را به چینی‌ها فروخت. عملکرد شرکت او در فوتبال جهان به قدری خوب بوده که حالا مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن ژرمن به خاطر حضور او از این باشگاه استعفا کرده است.

نشریه معتبر دیلی‌میل انگلستان نوشت؛ اولیویر لتانگ با استعفا از پاری‌سن ژرمن به شرکت کیا جورابچیان ملحق شده تا بتواند در این زمینه فعالیت‌هایی کند. لتانگ عامل انتقال بازیکنان بزرگی ازجمله دیوید بکهام و زلاتان به باشگاه پاری‌سن ژرمن بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها