مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌ ترافیکی آخر هفته در برخی محورهای برون‌شهری در بازه زمانی 15 تا 19 شهریور ماه سال جاری را برای تردد موتورسیکلت، سواری، تریلر، کامیون و کامیونت اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۳۱

به گزارش ایرنا، براین اساس ‌تردد موتور‌سیکلت‌ها از ساعت 12 دیروز (چهارشنبه) تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19شهریور ماه در محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس و تربت‌حیدریه ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

این گزارش می‌افزاید: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز شنبه آینده از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز شنبه هفته آینده از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس و محور هراز در این مدت ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 15 شهریورماه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه آینده در محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز شنبه، 19شهریورماه سال جاری از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع شده است.

تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز شنبه 18 شهریورماه در محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس و تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه این هفته و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز شنبه 18 شهریورماه در محور آستارا ـ اردبیل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های ترددشمار در سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی بیش از 2015 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2/3 درصد افزایش یافت که سهم وسایل نقلیه سنگین 6/14 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند، ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها