دیدار تیم‌های ایران و سوریه و صعود مقتدرانه شاگردان کی‌روش به جام جهانی در رسانه‌های مختلف دنیا بازتاب فراوان داشت.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۱۶

روزنامه‌ دیلی‌میل انگلیس با اشاره به نقش کارلوس کی‌روش در صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه نوشت: ایران بعد از برزیل،‌ دومین تیمی شد که صعودش را به جام جهانی روسیه قطعی می‌کند؛ پیروزی‌ای که با گل‌های سردار آزمون و مهدی طارمی به دست آمد، باعث شد ایران، جواز حضور در جام جهانی روسیه را به دست بیاورد. به ‌این‌ ترتیب کارلوس کی‌روش، دستیار سابق آلکس فرگوسن در منچستریونایتد از همین حالا حضورش در جام جهانی 2018 را قطعی می‌کند.

پنجمین بار است که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود و البته اولین بار است که دو صعود پی در پی به جام جهانی را تجربه می‌کند.

خبرگزاری آلمان با اشاره به حضور اشکان دژآگه در ترکیب تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی روسیه، نوشت: بازیکن ولفسبورگ در ‌دقیقه 70 مسابقه تعویض شد و به زمین مسابقه آمد تا در صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی نقش داشته باشد.

فاکس اسپورت درباره صعود تیم‌ ‌ملی ایران به جام جهانی 2018 نوشت: تیم اول آسیا با اطمینان و قدرت توانست در جام جهانی روسیه حاضر باشد. با این حال تیم‌ ‌ملی ایران به اهداف بزرگ‌تری فکر می‌کند. در دوره گذشته، هیچ تیم آسیایی نتوانسته از گروه خود صعود کند، ولی تیم‌ ‌ملی ایران بهترین عملکرد را در مرحله گروهی داشت. کارلوس کی‌روش در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یک ماشین پیروزی ساخته است. او باعث شده تا تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به یک تیم برنده تبدیل شود. همه می‌دانستند پیروزی برای فوتبال ایران نزدیک است و در حال‌ حاضر آنها به این مهم دست یافته‌اند.

ساکرنت نیز نوشت: ایران اولین تیم آسیایی حاضر در جام جهانی 2018 است. گل‌هایی که توسط سردار آزمون و مهدی طارمی به دست آمد، ایران را به جام جهانی روسیه رساند. ایران در حالی توانست به جام جهانی صعود کند که آخرین بار در انتخابی جام جهانی در نوامبر 2015 دروازه‌ خود را باز شده دید. قدرت دفاعی فوتبال ایران در کنار کیفیت بازیکنانی همچون سردار آزمون و مهدی طارمی به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک می‌کند تا به پیروزی برسد.

روزنامه پرتغالی اوژوگو نیز نوشت: تهران غرق شادی و شور بود و مردم این شهر از کارلوس کی‌روش تشکر کردند و بابت صعود ایران به جام جهانی به ابراز احساسات پرداختند تا سرمربی پرتغالی برای چهارمین بار پیاپی جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها