مرد جنایتکار پس از قتل پدر، مادر، همسر و پسر 12ساله‌اش به زندگی خود پایان داد. بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد، عامل این جنایت با همسرش اختلاف شدیدی داشت.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۶۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 شب دوشنبه زنی در تماس با پلیس از جنایتی هولناک در خیابان یخچال تهران خبر داد. پس از این تماس تیمی از ماموران کلانتری قلهک در محل جنایت حاضر شده و با جسد زن و مرد و پسری نوجوان روبه‌رو شدند. در بررسی‌ها مشخص شد، اجساد متعلق به یک خانواده سه نفره به‌نام‌های پژمان 40 ساله، مینو 36 ساله و پارسا 12ساله است. در تحقیقات از خواهر مینو، کارآگاهان متوجه شدند او در مراجعه به خانه خواهرش متوجه آثار خون روی نرده‌های دزدگیر خانه شده و به مغازه کلیدسازی رفته و دوباره با کلیدساز به خانه خواهرش بازگشته است. این زن پس از باز شدن در خانه با اجساد خواهر، خواهرزاده و همسر خواهرش روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

خواهر مینو در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: قرار بود امشب مادرمان از مسافرت به یک کشور اروپایی به ایران بازگردد. طبق قرار قبلی با مینو، حدود ساعت 14 با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم تا برای رفتن به فرودگاه امام خمینی‌(ره) با هم قرار بگذاریم، اما او پاسخگوی تماس‌های من نبود. چند بار و در ساعت‌های مختلف با مینو تماس گرفتم، اما او پاسخ نداد. با گوشی تلفن همراه پژمان تماس گرفتم که او نیز پاسخگو نبود. پارسا هم تلفنش را جواب نمی داد. حدود ساعت 8 و 30 دقیقه شب به خانه خواهرم آمدم. زنگ خانه را زدم، اما کسی در را باز نکرد. خودروهای مینو و پژمان در پارکینگ ساختمان بود. به پشت در آپارتمان آنها در طبقه دوم، واحد ششم رفتم. زنگ زدم، اما کسی در را باز نکرد. ناگهان متوجه آثار خون روی نرده‌های دزدگیر آپارتمان شدم. می‌دانستم مینو و پژمان با یکدیگر اختلاف شدید دارند و خواهرم چند بار از پژمان درخواست طلاق کرده بود. ترسیدم و به دنبال کلیدساز رفتم. زمانی که وارد خانه شدیم، همه جا پر از خون بود. داخل اتاق خواب، جسد مینو و پژمان افتاده بود و جسد پارسا نیز در داخل حمام قرار داشت. با سر وصدای من، همسایه‌ها به طبقه دوم آمدند و پس از دقایقی پلیس در محل حاضر شد.

در بررسی صحنه جنایت مشخص شد پژمان با جسم تیز اقدام به کشتن همسر و پسر خود کرده و در ادامه به زندگی خود نیز پایان داده است. این در حالی است که بررسی‌های پلیس نشان داد، مینو به ارتباط همسرش با زن دیگری مشکوک شده و به همین دلیل با هم درگیر شده بودند. زن جوان به خاطر این ارتباط درخواست طلاق داده بود، اما شوهرش با جدایی مخالف بود.

کشف جسد پدر و مادر در شرکت

در ادامه رسیدگی به این پرونده جنایت خانوادگی، کارآگاهان پی بردند پدر و مادر پژمان، 68 ساله و 65ساله، قرار بوده از شهرستان به تهران بیایند. بلافاصله تماس با این دو نفر آغاز شد تا در خصوص انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرشان از آنها تحقیق شود، اما آنها نیز پاسخگوی تماس‌های کارآگاهان و دیگر اعضای خانواده‌شان نبودند. ماموران که احتمال می‌دادند آنها نیز قربانی جنایت پسرشان شده باشند، با شناسایی دفتر کار پژمان در منطقه پاسداران، صبح سه‌شنبه به این محل مراجعه و پس از ورود به دفتر کار پژمان با اجساد پدر و مادر وی، در حالی که آنها نیز مورد جراحت شدید با جسم تیز قرار گرفته بودند، روبه‌رو شدند.

در بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر ورود پدر و مادر پژمان به داخل ساختمان شدند که پژمان نیز آنها را همراهی می‌کرد و پس از دقایقی، پژمان به‌تنهایی از ساختمان خارج شده بود.

به نظر می‌رسد، پژمان ابتدا پدر و مادرش را به قتل رسانده سپس سراغ همسر و پسرش رفته است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از دیگر اعضای خانواده مقتولان پرونده در دستور کار قرار گرفته است.

درگیری زوج جوان قبل از جنایت

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره این جنایت خانوادگی به جام‌جم گفت بررسی‌های صحنه جرم نشان می‌داد مینو پیش از قتل با شوهرش درگیری داشته که آثار ضربه‌های چاقو روی دستان او دیده می‌شد.

در یکی از اتاق‌ها سوغاتی، مدارک و وسایل زن و مردی بود که نشان می‌داد باید مهمان‌های این خانواده باشند که خبری ازآنها نبود. ماموران به تحقیق از خواهران زن کشته شده پرداختندکه معلوم شد، وسایل متعلق به مادر و پدر داماد خانواده بوده و نمی‌دانند آنها کجا هستند. وی ادامه داد: در بازرسی از پارکینگ خانه لکه‌های خون‌آلود روی فرمان خودروی شاسی‌بلند عامل جنایت کشف شد. شواهد نشان می‌داد زن 36 ساله و پسر 12 ساله‌اش و خودکشی شوهر او بین ساعت 10 تا 12 صبح دوشنبه بوده است. ردی از والدین سالخورده مرد جوان نبود. این در حالی بود که در جریان تحقیقات معلوم شد پژمان شرکتی مربوط به کارهای تجاری در محله پاسداران داشته است. ماموران صبح سه‌شنبه با حضور در شرکت و بازرسی از آنجا با جسد زوج سالخورده گمشده که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بودند روبه‌رو شدند.

زن میانسال همسایه مقتولان است، باورش نمی‌شود آنها به قتل رسیده‌اند. شوکه است و درباره کشف اجساد قربانیان به جام‌جم می‌گوید: پژمان، همسرش و پسر 12 ساله‌شان پارسا نزدیک به یک سال است که در واحد شماره 6 زندگی می‌کنند. آنها زیاد با همسایه‌ها رفت و آمد نداشتند. صدای دعوا و درگیری آنها را نشنیده بودیم. حدود ساعت 20 دوشنبه بود که زنگ در خانه‌مان به صدا درآمد. مقابل در رفتم، دو زن جوان را دیدم که می‌گفتند خواهرمان ساکن واحد 6 است، اما هرچه در می‌زنیم، در را باز نمی‌کند. آنها سراغ این خانواده را از من گرفتند که گفتم آنها را ندیده و صدایشان را نشنیده‌ام. تصمیم گرفتند کلیدساز بیاورند و در را بازکنند.

زن همسایه ادامه داد: دقایقی بعد مرد کلیدساز آمد. به دلیل این‌که کلید پشت در آپارتمان بود، مجبور شد قفل را بشکند. او وارد آپارتمان شد که همان‌جا با اجساد روبه‌رو شد و اجازه نداد کسی وارد آپارتمان شود. بعد من و چند نفر از همسایه‌ها به پلیس زنگ زدیم که ماموران کلانتری سررسیدند. آنها زمانی که وارد آپارتمان شدند با جسد زوج جوان و پسر 12 ساله‌شان رو‌به‌رو شدند. آنها اجازه ندادند کسی وارد آپارتمان شود تا این‌که ساعت 23 و 30 دقیقه اجساد توسط پلیس به پزشکی قانونی منتقل شد. وی گفت: این خانواده خیلی آرام و بی‌صدا بودند و من و دیگر همسایه‌ها نیز زیاد آنها را نمی‌دیدیم. باورمان نمی‌شود مرد جوان که اینقدر آرام بود، اعضای خانواده‌اش را کشته و بعد خودکشی کرده است. حتی روزی که قتل رخ داده، صدایی نشنیدیم، شاید اگر صدایی می‌شنیدیم به پلیس زنگ می‌زدیم و کمک می‌خواستیم. همه همسایه‌ها شوکه شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها