تازه‌های جهان

همراهی جیمز گان با «استارسکی و هاچ»

«جیمز گان» کارگردان مطرح سینما قصد دارد برای تلویزیون مجموعه «استارسکی و هاچ» را بسازد. این مجموعه کمدی و اکشن، چند سال قبل به صورت یک فیلم سینمایی درآمد، اما نسخه جدید جیمز گان بیشتر به نسخه اصلی تلویزیونی آن وفادار خواهد بود تا نسخه ناموفق سینمایی آن. تحلیلگران تلویزیونی می‌گویند حضور این فیلمساز موفق در پشت دوربین نسخه تازه استارسکی و هاچ، آن را تبدیل به یکی از کارهای موفق قاب کوچک در سال آینده میلادی خواهد کرد. صنعت سینما در سال 2004 تلاش کرد با خرج کردن پول زیاد، عمر دوباره‌ای به ماجراجویی‌های دو پلیس وظیفه‌شناس و بی دست و پای محبوب تماشاگران تلویزیونی بدهد. اما این تلاش با رضایت تماشاگران هر دو رسانه همراه نبود. جیمز گان تولید نسخه سینمایی استارسکی و هاچ را یک اشتباه استراتژیک ارزیابی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۲۶

کارگردان اکشن پرفروش «نگهبانان کهکشان» در رابطه با حضور خود در تلویزیون می‌گوید: «خودم همیشه از طرفداران مجموعه استارسکی و هاچ بوده‌ام. دوران نوجوانی من با مجموعه‌های پلیسی و حادثه‌ای گذشت و در طول هفته، منتظر پخش آنها بودم. زمانی که نسخه سینمایی استارسکی و هاچ را دیدم، احساس بدی به من دست داد. فکر کردم نسبت به مجموعه تلویزیونی آن ظلم شده است. البته بن استیلر و اوئن ویلسن نقش‌هایشان را خیلی خوب بازی کردند، اما نتوانستند موفقیت دو بازیگر اصلی مجموعه و حال و هوای آن را تکرار کنند. من تلاش دارم ضمن حفظ فضا و حال و هوای کلی نسخه اصلی، آن را به شکلی تازه و نو ارائه کنم. امیدوارم حاصل کار، مورد پسند تماشاگران سختگیر قاب کوچک قرار گیرد.»

نسخه اصلی سال 1975 روی آنتن رفت. در حقیقت، استارسکی و هاچ یک فیلم سینمایی تلویزیونی بود و قرار نبود یک مجموعه باشد. اما استقبال بسیار زیاد تماشاگران از این فیلم تلویزیونی، تهیه‌کنندگانش ویلیام بلین و آرون اسپلینگ را به فکر تولید یک مجموعه انداخت. این مجموعه در چهار فصل تولید شد و حدود صد اپیزود آن روی آنتن رفت. داستان مجموعه درباره دو دوست پلیس به نام‌های کن هاچینسون (معروف به هاچ) و دیوید استارسکی بود که در هر قسمت آن، با یک ماجراجویی تازه و هیجان‌انگیز روبه‌رو می‌شدند. دیوید سول و پل میچل گلیسر نقش این دو کاراکتر را بازی کردند.

پرسشی که از سوی اهل فن مطرح شده این است که جیمز گان چگونه فرصت پیدا می‌کند تا مجموعه تلویزیونی خود را جلوی دوربین ببرد! او هم‌اکنون سخت درگیر تولید قسمت سوم مجموعه اکشن و کمیک استریپی نگهبانان کهکشان است. به نوشته امپایر آنلاین، او این روزها همراه دو برادر خود مارک و برایان، فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد. در عین حال، شرکت فیلمسازی مارول می‌گوید قصد دارد کارگردانی یکی دو فیلم ابرقهرمانانه دیگر خود را نیز به دست گان بسپارد. این در حالی است که گفته شده کلید فیلمبرداری استارسکی و هاچ اواخر فصل پاییز سال جاری میلادی زده خواهد شد. قرار است این اکشن پلیسی برای پخش در اواسط فصل تابستان سال آینده میلادی آماده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها