همراه با ایران به جام‌جهانی می‌رویم

جباروف: استقلال بدشانس است

سرور جباروف، یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم ملی ازبکستان و استقلال است. او در آستانه بازی امروز تیمش مقابل کره جنوبی، توضیحاتی می‌دهد. همچنین درباره استقلال هم حرف‌های امیدوارکننده‌ای می‌زند.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۸۵

سرور تو سابقه بازی در لیگ کره جنوبی را داری. فکر می‌کنی امشب شما برنده باشید یا کره جنوبی؟

من در تیم‌های اولسان و سئونگنام کره جنوبی بازی کرده‌ام و با لیگ این کشور آشنا هستم. کی‌لیگ، لیگ قدرتمندی است و همین طور از پیشرفتی که فوتبال کره جنوبی داشته بخوبی آگاه هستیم. تیم ملی کره جنوبی و سبک بازی این تیم را بخوبی می‌شناسم. این شناختی است که همه در تیم ما دارند و دوست داریم امشب برنده بازی باشیم.

می‌توانی نتیجه بازی امشب را پیش‌بینی کنی؟

پیش‌بینی من این است که ازبکستان برنده بازی شود. ما اعتماد به نفس لازم را داریم که بتوانیم کره جنوبی را شکست دهیم.

تا چه حد برای این مسابقه آماده هستید؟

برای این بازی به طور کامل آماده هستیم و مشکلی نداریم. کره جنوبی همیشه یک حریف دشوار برای ما بوده است و قطعا انتظار داریم بازی امروز هم برای ما خیلی سخت باشد. امیدوارم در نهایت ما برنده بازی باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

خوش‌شانس بودید که ایران یک امتیاز از کره جنوبی در سئول گرفت و این به نفع شما شد.

ما در بازی قبلی واقعا بد بودیم و یک شانس بزرگ را از دست دادیم. باید چین را شکست می‌دادیم، ولی این اتفاق نیفتاد، اما هنوز فرصت برای رفتن به جام جهانی داریم و پس از شکست کره جنوبی همراه با ایران از گروهمان به روسیه صعود خواهیم کرد.

سوال آخر ما هم درباره استقلال است و شرایطی که این تیم دارد.

استقلال قطعا می‌تواند به یکی از مدعیان لیگ برتر تبدیل شود. ما در این مدت زیاد بد بازی نکرده‌ایم. قبول دارم در بعضی مسابقات خواسته هواداران را برآورده نکردیم، ولی باور کنید برای خودمان هم جای تعجب دارد که چرا موقعیت‌هایمان گل نمی‌شود. شک نکنید این بدشانسی دست از سر استقلال برمی‌دارد و می‌توانیم به یکی از قدرت‌های لیگ برتر تبدیل شویم. ما بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داریم و شک نکنید این اتفاق می‌افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها