گزینه پیشین هدایت تیم ملی ایران گفت: پیشنهادهایی که از ایران و چین داشتم، دو یا سه برابر دستمزد کنونی من در گدانسک بود و می‌توانستم با آنها پول پارو کنم.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۵۶

تیم ملی والیبال لهستان در حالی از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی اروپا بازماند که میزبان این مسابقات است. میخاو کوبیاک، کاپیتان تیم ملی لهستان، دلیل موفق نشدن تیمش را لیگ این کشور عنوان کرده و گفته است، پلاس لیگا، بستر مناسبی برای تشکیل یک تیم ملی خوب نیست.

از طرف دیگر، آندره‌آ آناستازی، سرمربی ایتالیایی لهستان و گزینه پیشین هدایت تیم ملی ایران نیز متهم شده به دلیل داشتن تیم در پلاس لیگا مجبور است از این لیگ دفاع کند. او در پاسخ گفت: شاید مجبور شوم برای اثبات دلایلم، بحث کنم اما من اخیرا پیشنهادهایی از ایران و چین دریافت کردم. با این حال همچنان در گدانسک هستم چون اعتقاد دارم، لهستان و لیگ این کشور، مکانی سحرآمیز برای مربیان است.

آناستازی ادامه داد: پیشنهادهایی که از ایران و چین داشتم، دو یا سه برابر دستمزد کنونی من در گدانسک بود. می‌توانستم پول پارو کنم اما می‌خواهم در لهستان کار کنم چون احساس فوق‌العاده‌ای دارم. در ضمن، کوبیاک فقط به خاطر پول بیشتر به ژاپن رفت، نه به خاطر جذابیت لیگ این کشور!

وی در باره آینده لیگ لهستان گفت: در حال تجربه کردن شرایط اقتصادی نه چندان خوبی هستیم چون تیم‌ها بودجه کمتری به نسبت سال گذشته دارند. بازیکنان زیادی هم لیگ را ترک کردند چون تیم‌های دیگر به آنها پول بهتری می‌دادند. می‌توانیم با کمک یکدیگر، شرایط لیگ را بهتر کنیم. ایتالیا هم با مشکلات بزرگ مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند اما بهترین تیم‌ها را در جهان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها