کلانتر سابق آریزونا که عفو ریاست جمهوری آمریکا شامل حال وی شد معتقد است که در دوران فعالیت خود کار اشتباهی انجام نداده است.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۱۰
کلانتر مهاجر‌ستیز: کار اشتباهی انجام نداده‌ام!

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، جو آرپایو، کلانتر سابق ماریکوپای ایالت آریزونا در مصاحبه روز گذشته خود تاکید داشت که هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

آرپایو که از سوی سوزان بولتون، قاضی آمریکایی به نقض قانون در عدم پیروی از قانون دادگاه مبنی بر تعقیب مهاجران لاتین تبار متهم است در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت: چرا آنها اکنون درمورد من صحبت می‌کنند؟ من 24 سال کلانتر بودم. ایا این کار را تنها به خاطر یک قاضی متعصب انجام می‌دهند؟

کلانتر سابق سال گذشته از کار برکنار شد اما بازگشت به عرصه سیاست را رد نکرده است. وی دراین باره گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

دونالد ترامپ پس از صدور فرمان عفو کلانتر سابق آریزونا بسیاری از شخصیت های سیاسی و حقوق بشری و حتی رسانه ها به انتقاد از وی پرداختند.

نیویورک دیلی نیوز در گزارشی نوشت: عفو آرپایو به نوعی دهن کجی به عدالت و اجرای قانون است. آرپایو شخصیتی بدنام است که بی وقفه و برای سالها به دنبال لاتین تبارها بوده است. این کلانتر حتی بازداشتگاه‌هایی در فضای باز ایجاد کرده بود که با افتخار نام «کمپ‌های متراکم» به آنها داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها