مهندس محمد آیینی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه در مصاحبه با جام جم با اشاره به جایگاه ویژه و برتر این شهر در سطح استان تهران و کشور گفت: اندیشه به عنوان موفق ترین شهر جدید در حال ارتقاء خود با رویکرد به ایرانشهر است.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۰۳

وی گفت: با نگاهی به گذشته، شرایط خوبی در بخش‌های مختلف عمرانی، اجرایی و اداری حاکم نبود و یاس و ناامیدی و نارضایتی بر شرکت سایه افکنده بود و همه فعالیتها را تحت تاثیر قرار داده بود.

عدم تعامل مناسب برون سازمانی و بدهی به پیمانکاران پروژه ها این شرایط را سخت تر کرده بود.

پس از انتصاب به عنوان شهردار، از همان ابتدا با همکاری مشاورین و کارکنان شرکت به دنبال انتخاب نقش و راهبرد مناسب توسعه شهر بودیم. انتخاب نقش در سطح منطقه استان و کشور و حتی در سطح بین‌الملل برای شهر جدید اندیشه در دستور کار قرار گرفت.

ایفای نقش مرکزیت مالی و اقتصادی منطقه، مرکز ارائه خدماتی - درمانی و یا گردشگری از جمله گزینه ای بود که پس از بحث و نظرهای کارشناسی مختلف و پیگیری‌های فراوان با نگاه به ظرفیت‌های درونی شهر راهبرد گردشگری به عنوان محور توسعه شهر انتخاب شد و مقرر گردید برنامه راهبردی برای 5 سال آینده اندیشه بر این مبنا تعریف و تنظیم گردد به گونه ای که شهر اندیشه به سمت ایرانشهر حرکت کرده و همه8 اصول شهرسازی معماری، زیست محیطی و سرانه ای عمومی در آن رعایت گردد. و همه تصمیم گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها با این محوریت انجام شود. مهندس آیینی در ادامه گفت: هم اکنون طرح مرکز شهر با تعریف پروژه‌های مختلف در کمیسیون ماده 5 در حال طی مراحل قانونی است و در صورت تصویب نهایی بیش از 5 هزار میلیارد ریال سرمایه قابل جذب شدن است.

وی احداث تقاطع غیرهمسطح و بازگشایی ورودی فاز 4 اندیشه را در راستای مدیریت پدافند غیرعامل ارزیابی کرده و گفت: با بهره برداری از این پروژه مشکل 14 ساله این شهر مرتفع شده و در حال حاضر شمارش معکوس برای افتتاح این پروژه در هفته دولت شروع شده است.

وی در پایان گفت: از مسافرین ایرانگرد می‌خواهم که از این شهر بازدیدی داشته باشند وی گفت این مکان برای سرمایه گذاری مکان ارزشمندی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها