اگر از کسانی هستید که فیلم‌های ابوالحسن داوودی را در سال‌های اخیر دنبال کرده‌اید و فیلم زادبوم او را که هم‌اینک بر پرده سینماهاست و اکران نسبتا موفقی را هم پشت سر می‌گذارد، بدانید که این کارگردان متنوع کار این روزها فیلمبرداری تازه‌ترین اثر سینمایی خود را با کلی ستاره آغاز کرده است. فیلمبرداری فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان حوالی اسلامشهر به پایان رسید و صحنه‌های پایانی فیلم با حضور رضا عطاران فیلمبرداری شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۵۳

لازم به ذکر است بخش‌های پایانی فیلم در اطراف خیابان‌های دولت‌آباد و چهاردانگه جلوی دوربین رفته و علیرضا برازنده مسئولیت فیلمبرداری این فیلم را عهده‌دار است. همچنین ابوالحسن داوودی برای ایفای نقش‌های مختلف این فیلم از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون بهره برده است.

بنابراین گزارش، در آخرین روزهای فیلمبرداری مدیران «گلرنگ رسانه» از سرمایه‌گذاران فیلم پشت صحنه حاضر شدند.

«هزارپا» جدیدترین ساخته سینمایی ابوالحسن داوودی بعد از فیلم موفق «رخ‌دیوانه» است که همچون کارهای قبلی این کارگردان، از حضور بازیگران مطرحی بهره می‌برد. فیلم «زادبوم» ساخته این هنرمند هم اینک بر پرده سینماهاست. در این فیلم رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله و... به ایفای نقش می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها