مرسدس بنز فهرست محصولاتی را که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش درمی‌آید تائید کرده است. از جمله این خودروها می‌توان به نسخه نزدیک تولید هایپرکار Project One، کانسپت کامپکت و کاملا الکتریکی با نشان EQ و نسخه سلول سوختی شاسی‌بلند GLC اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۴۰

به گزارش پدال، در کل مرسدس حدود صد خودرو را در این نمایشگاه نمایش خواهد داد. همچنین نمایش عمومی پیکاپ تراک X کلاس و نسخه‌های فیس‌لیفت S کلاس کوپه و کابریولت نیز در فرانکفورت رخ خواهد داد.S کلاس کابریولت به همان خط‌مشی برادر چهار در وفادار بوده و شاهد بازطراحی اندک در ظاهر و همچنین استفاده از فناوری‌ها و قوای محرکه‌ جدید در نسخه عادی S کلاس 2018 هستیم.

بالاخره هایپرکار مرسدس- ای ام جی Project One نیز رونمایی خواهد شد. این خودرو در تیراژ محدودی تولید خواهد شد و کمپانی ادعا می‌کند هایپرکار جدیدش اولین خودرویی است که از فناوری هیبریدی فرمول 1 سود می‌برد.

البته مهم‌ترین خودروی دنیای واقعی احتمالا کانسپت جمع‌وجور و تمام الکتریکی EQ خواهد بود که قرار است به جنگ مستقیم خودروهایی چون شورولت بولت و تسلا مدل 3 برود. مرسدس همچنین علاقه خود به فناوری سلول سوختی را با معرفی نسخه هیدروژنی GLC نشان خواهد داد. این خودرو پلاگین هیبریدی سلول سوختی محدوده حرکتی 500 کیلومتری داشته و فواصل سوختگیری کوتاه را با سواری بدون آلایندگی ترکیب کرده است. بی‌شک مرسدس روزهای بسیار شلوغی را در فرانکفورت خواهد داشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها