باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در تاریخ 18 مرداد با کی‌روش استنلی سوارز مهاجمی از برزیل قرارداد امضا کرد اما این بازیکن هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴۵

طبق قانون سازمان لیگ بازیکنان برزیلی برای بازی در لیگ برتر ایران باید در دو فصل آخر فوتبال‌شان در سری A و B کشورشان بازی کرده باشند، اما سوارز در سال‌های 2015 تا 2017 به ترتیب در تیم‌های رمو (سری C برزیل)، نورو هامبورگ (لیگ محلی برزیل)، کیتوسانگا (لیگ دو ژاپن) و رزنده برزیل (سری D برزیل) بازی کرده است.

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به امیر قلعه‌نویی قول داده‌اند بزودی مشکل سوارز حل و مجوز بازی وی نیز صادر می‌شود. حال این‌که چطور قرار است مشکل این بازیکن برای بازی در ذوب‌آهن حل شود سوالی است که مسئولان نقل‌وانتقالات سازمان لیگ و بین‌الملل فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی به آن نیستند. در این مورد گفته می‌شود تلاش‌هایی می‌شود که بندی به قوانین تصویب شده برای جذب بازیکن در سازمان لیگ، اضافه شود تا باشگاه اصفهانی بتواند از خرید برزیلی خود استفاده کند. نکته قابل توجه این‌که سازمان لیگ پیش از این به خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری اجازه جذب بازیکن خارجی را که شامل مقررات جدید کمیته نقل‌انتقالات نمی‌شدند، نداد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها