نمایش «کژدم» در پردیس تئاتر روی صحنه است؛ نمایشی که به نوعی به پرونده قتل همسر ناصر محمدخانی به دست شهلا جاهد، به عنوان یکی از معروف‌ترین پرونده‌های قتل در سال‌های اخیر می‌پردازد. این نمایش را باید تازه‌ترین پرداخت به این واقعه دانست.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۵۸

شیوا خسرومهر بازیگر نمایش «کژدم» درباره اجرای این اثر می‌گوید: «فکر می‌کنم تماشاگرانی که این اثر را می‌بینند، به یاد یک خانم مجرم معروف‌ می‌افتند به این دلیل که نمایش، برداشتی آزاد از آن اتفاق بوده است. من در جریان جزئیات آن حادثه نبودم و خبرها را هم دنبال نمی‌کردم و بتازگی در اینترنت در موردش تحقیق کردم. حالا می‌دانم این حادثه یکی از سنگین‌ترین و طولانی‌ترین پرونده‌های قضایی بوده و برایم جالب است که همین حالا که این نقش را بازی می‌کنم هنوز برایم علامت سوال است که او واقعا قاتل بوده یا نه؟!» او که به ماجرای شهلا جاهد و پرونده قتل همسر ناصر محمدخانی اشاره دارد، به جام‌جم می‌گوید: «از زمانی که خبرها را خواندم و چهره این خانم را دیدم فکر می‌کنم دین بزرگی بر گردنم است و قضاوت در مورد او واقعا سخت است. شاید او هر شب در سالن است شاید خانواده‌اش این نمایش را ببینند و... تقاضای من این است که پیام کار ما را که برای سه زن نمایش رخ می‌دهد، قضاوت نکنند. این اتفاقات از روی اشتباهات یا نادانی خودشان بوده و... دیالوگ‌گویی من، خنده، گریه و... من را قضاوت نکنید و مثل کاراکترهای دیگر من را بسنجید. برای بازی در این نقش خیلی اذیت شدم و دوست ندارم دیگر این حس را تجربه کنم. کافی است تماشاگران پیام نقش‌های نمایش را بگیرند و بازی‌ها را بسنجند و خودشان را جای این افراد بگذارند و ببینند در این شرایط خودشان چه می‌کردند. اشتباهات دیگران را قضاوت نکنیم و بدانیم هرکس تاوان اعمالش را خودش پس می‌دهد و در خلوتش به نتیجه می‌رسد. ما به چشم کار هنری به نمایش نگاه کنیم. بهترین قاضی خداست و بنده او جایز نیست قضاوت کند.»

بنابر این گزارش، نمایش کژدم تا 22 شهریور هرشب جز شنبه‌ها ساعت 21 در سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها