بازیگر «اخراجی‌ها» به شهدای مدافع حرم پیوست

شهید ابراهیم خلیلی که در «اخراجی‌ها 1» بازی کرد، در سوریه به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۴۰

ابراهیم خلیلی که در یکی از نقش‌های فیلم اخراجی‌ها 1 حضور داشت و در فیلم نیز از ناحیه پا مجروح می‌شود، به درجه رفیع شهادت نایل شد. خلیلی از جانبازان دفاع مقدس و بسیجیان لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ است که طی عملیاتی مستشاری برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) عازم سوریه شده بود. او در شرق حلب به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش فارس، او که چند سال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد سبحان تهران بود، در نشریه «شلمچه» به سردبیری و مدیر مسئولی مسعود ده‌نمکی و فیلم سینمایی«اخراجی‌ها 1» فعالیت‌های مستمری داشت.

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما با انتشار عکس‌های این شهید در پشت صحنه فیلم اخراجی‌ها 1 یاد و خاطره‌اش را گرامی داشت و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «ابراهیم خلیلی، فرزند شهید و جانباز تفحص شهدا و از مدافعان حرم و از همکاران نشریه شلمچه به شهادت رسید. او در سکانس میدان مین رفتن مجید سوزوکی در اخراجی‌ها 1 و در خلق سکانس‌های جنگ ما را همراهی کرد و بعد از شهید تمام‌زاده و شعبان نصیری این سومین شهید از همکاران و همراهان نشریه شلمچه است. خوش به حالشون دیگه نیستن که دود موتورشون کسی رو آزار بده!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها