تا جدال حساس پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فقط 2 روز دیگر باقیست و شرایط حاکم بر اردوی دو تیم، فوق‌العاده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۴۲

آخرین تمرین قرمزها در تهران، صبح دیروز برگزار شد و بازیکنان این تیم شب گذشته وارد مسقط، محل برگزاری بازی رفت شدند. غایب بزرگ پرسپولیسی‌ها در سفر به عمان سیدجلال حسینی است. کاپیتان تیم برانکو به دلیل دو اخطاره بودن این بازی حساس را از دست داد تا ضمن مداوای آسیب‌دیدگی‌اش، در تهران نظاره‌گر بازی هم‌تیمی‌هایش باشد. این در حالی است که کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم پرسپولیس که نامش از لیست بازی با سیاه‌جامگان خارج شده بود همراه بازیکنان به عمان سفر کرد.

دیگر غایب پرسپولیس در سفر به عمان احمد نوراللهی است. مسئولان این باشگاه تلاش‌های زیادی انجام دادند تا مجوز بازی نوراللهی را از سازمان نظام وظیفه بگیرند که موفق به این کار نشدند. بر همین اساس با وجود تهیه بلیت از سوی باشگاه پرسپولیس برای نوراللهی، این بازیکن نتوانست پرسپولیس را در سفر به عمان همراهی کند. شاهین عباسیان، محمدامین اسدی، احسان حسینی و سعید حسین‌پور دیگر نفراتی بودند که نتوانستند کاروان پرسپولیس را در این سفر همراهی کنند.

شاگردان برانکو امروز و فردا دو جلسه تمرینی را در مسقط انجام می‌دهند که طبق ضوابط مسابقات، تمرین دوم و آخر در ورزشگاه سلطان قابوس انجام می‌شود.

ماهینی می‌رسد

حسین ماهینی، مدافع تیم پرسپولیس که بعد از بازی با سیاه‌جامگان دچار مصدومیت شد در تمرین پرسپولیس شرکت نکرد و روی زانوی مصدومش یخ گذاشت. البته مصدومیت ماهینی جدی نیست و قادر خواهد بود تیم پرسپولیس را در بازی مقابل الاهلی عربستان که سه‌شنبه برگزار می‌شود، همراهی کند.

استارت الاهلی

روزنامه الشرق عربستان نوشت الاهلی برای دیدار حساس با پرسپولیس استارت زد و تمرینات خاص خود را آغاز کرد. الاهلی در هفته دوم لیگ عربستان موفق شد با چهار گل برابر حریف خود به پیروزی برسد تا با روحیه خوبی برابر پرسپولیس به میدان برود.

سرگئی ربروف، سرمربی اواکراینی این تیم بعد از پیروزی قاطع تیمش اجازه استراحت به بازیکنانش نداد و بلافاصله تمرینات تیمش را برای دیدار حساس برابر نماینده ایران آغاز کرد. به نوشته روزنامه الشرق، ربروف گروهی را مامور بررسی بازی‌های پرسپولیس کرده تا اطلاعات جامع و کاملی را درباره این تیم ایرانی در اختیار او قرار دهند. قرار است نفرات تیم الاهلی امروز (یکشنبه) با هواپیمای اختصاصی وارد عمان شوند.

انتخاب داور اردنی

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ادهم مخادمه، داور بین‌المللی اردنی دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و الاهلی عربستان را قضاوت می‌کند. البته هواداران الاهلی عربستان به این انتخاب AFC اعتراض کردند. تعداد زیادی از این هواداران در فضای مجازی این داور اردنی را به عنوان یکی از بدترین داوران آسیا معرفی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها