سه مرد با بازی کردن نقش راننده و مسافران، مردی را ربوده و اموالش را سرقت کردند.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۱۴

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی جوان با حضور درشعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، از سه مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی، سرقت پول، کارت بانکی و گوشی تلفن همراهش شکایت کرد.

شاکی به قاضی سهرابی گفت: در بازار، فروشنده هستم. بعداز پایان کارم به میدان آزادی تهران آمدم ومنتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام در شهر قدس بروم. دقایقی بعد راننده خودروی سمند نقره‌ای که دو مسافر داشت مقابلم توقف کرد.

بعد از شنیدن مقصدم مرا هم سوار کرد و ادامه مسیر داد. هنوز مسافتی را طی نکرده بود که مسافر کناری‌ام، روی سروصورتم گونی کشید.

وی افزود: مسافر دیگر با چاقو تهدید کرد، اگر فریاد بزنم و کمک بخواهم مرا خواهد کشت. هر چه التماس کردم رهایم کنند، بی‌فایده بود. بعد از طی مسافتی خودرو متوقف شد. آنها مرا از خودرو بیرون آورده و پیاده کردند. بشدت کتکم زدند، گوشی تلفن همراهم، کارت بانکی و رمز آن و همچنین پولی را که همراه داشتم سرقت کردند. آنها دوباره مرا سوار خودرو کردند و از خودروی در حال حرکت بیرون انداختند. با شکایت وی، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری سه آدم‌ربای سارق آغاز شد تا این‌که معلوم شد سارقان حدود دو میلیون تومان از حساب شاکی برداشت کرده‌اند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد گوشی تلفن همراه سرقتی فعال شده و در اختیار پسری 19 ساله است. او تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دیروز همراه دوستش بازداشت شد. آنها با انتقال به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، بازجویی شدند و اعتراف کردند از سرقتی بودن گوشی تلفن همراه خبر نداشته‌‌اند.

یکی از آنها گفت: من چند روز پیش همراه دوستم که بازداشت شده برای خرید گوشی تلفن همراه به یکی از بازارهای تهران رفته بودیم که از مردی دستفروش گوشی تلفن همراه خریدیم. فروشنده مدعی بود گوشی متعلق به خودش است و روز دیگر کارتن آن را برایم می‌آورد که نیاورد و خبری از او نشد. این در حالی بود که دوست پسر جوان نیز گفته‌های او را تائید کرد.

تحقیقات از این دو جوان در حالی ادامه دارد که پلیس همچنان در جست‌وجوی سه آدم‌ربای سارق و رازگشایی از سرقت‌های احتمالی آنهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها