برنامه‌ریزی برای حل مشکل ترافیک تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به این که برای کاهش ترافیک در شش ماهه دوم سال در پایتخت برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: برخوردهای ما سلبی نیست و به دنبال برخورد ایجابی هستیم و می‌خواهیم به جای برخورد سخت، برخورد آموزشی کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۶۱

سردار حسین رحیمی دیروز در جمع خبرنگاران گفت: پلیس‌های تهران باید به مردم خدمت کنند. پلیس راهور باید با رانندگان قانون‌شکن برخورد کند، اما تمرکزش باید بر بهبود تردد باشد. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم تهران قفل شود و باید کاری کنیم که ترافیک کاهش یابد.

به گفته وی از همین روزها برای کاهش ترافیک در شش ماهه دوم سال برنامه‌ریزی می‌شود و مردم باید اصلاح رفتار و لباس ماموران را ببینند.

رئیس پلیس تهران با بیان این که وقوع جرم هیچ ربطی به پلیس ندارد، افزود: وقوع جرم به مولفه‌های مختلفی ربط دارد، اما ماموران پلیس وظیفه دارند در کمترین زمان جرم را کشف و متهمان را دستگیر کنند.

وی در مورد تداوم حضور گشت ارشاد در تهران گفت: پلیس باید با ناهنجاری برخورد کند و نمی‌شود در هر مکانی هر رفتاری را بروز داد. باید در کشور شئونات اسلامی رعایت شود. فرقی میان مردان و زنان در رعایت شئونات نیست. برخورد‌های ما سلبی نیست و به دنبال برخورد ایجابی هستیم و می‌خواهیم به جای برخورد سخت، برخورد آموزشی کنیم.

رحیمی افزود: اعتقادی به برخورد سخت در حوزه حجاب ندارم، اما با هنجارشکنان که شان جامعه را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌کنیم.

رئیس پلیس تهران با بیان این که به ماموران می‌گویم شئونات و حرمت مردم باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: ماموران باید بدانند اجرای قانون منافاتی با رعایت حرمت مردم ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها