دود ماشین‌های سنگین در چشم‌ کرجی‌ها!

عضو شورای شهر کرج‌ گفت: مشکلات محیط زیستی با شعار حل نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۶۷

به گزارش ایسنا،حمیدرضا ابوالحسنی اظهارکرد: طی سالهای‌ گذشته شاهد برگزاری جلسات متعددی در حوزه محیط زیست بوده‌ایم‌ که بیشتر آنها بی اثر بوده و نتیجه مطلوبی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی عوامل باعث شده دغدغه‌های اصلی حوزه محیط زیست به طور جدی پیگیری نشود.

وی افزود: برخی مسئولان طی سالهای‌ گذشته بیشتر به شعاردادن در این حوزه اکتفا کرده‌اند و اقدامات موثری برای رفع دغدغه دوستداران محیط زیست صورت نداده‌اند.

این مسئول با اشاره به برخی مشکلات محیط زیستی‌کرج گفت: تردد ماشین‌های سنگین از درون شهر کرج باعث ایجاد آلودگی‌های بسیاری شده‌ که‌ کمتر کسی به آن توجه می‌کند.

عضو شورای شهرکرج افزود: ساخت دو کمربندی برای تردد این خودروها پیش از این تصویب شده اما متاسفانه هیچ یک از آنها اجرایی نشده و به مرحله ساخت نرسیده است.

وی اظهارکرد: یکی دیگر از مشکلات محیط زیستی‌ کرجی‌ها طرح انتقال آب از سدکرج به تهران از طریق تونل است. این طرح به نوعی دخل و تصرف در طبیعت محسوب شده و باعث به خطر افتادن پوشش گیاهی و حیات زنجیره حیوانی محدوده سد کرج می‌شودوبرای اجرای این طرح باید مسائل مختلف به خوبی‌کارشناسی شود و ضوابط محیط زیستی به طور کامل رعایت شود، چون در غیر این صورت اجرای آن نتیجه ای جز ضرر به محیط زیست‌ کرج به دنبال نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها