انتخاب بهتر

چگونه بالش مناسب انتخاب کنم؟

اگر علاقه‌مند به استفاده از بالش‌های طبی هستید باید بدانید بالش‌های طبی موجود در بازار به دو دسته فومی و بادی تقسیم می‌شوند که البته متخصصان توصیه می‌کنند اگر می‌خواهید از بالش‌های طبی استفاده کنید بهتر است از انواع فومی آن استفاده کنید و بالش‌های بادی را هنگام سفر که بحث کمبود فضا برای بستن بار سفر مطرح می‌شود، استفاده کنید.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۹۱

دلیل این توصیه هم به هوشمند بودن بالش‌های طبی ـ فومی برمی‌گردد، چراکه این نوع بالش با تغییرات هوای محیط تغییر حالت می‌‌دهد. اگر گردن درد دارید از بالش‌های دورگردنی استفاده کنید. اگر مجبور هستید در طول روز با رایانه کار کنید یا پشت فرمان بنشینید، این نوع بالش برای شما بهترین گزینه است. هنگام استفاده از این نوع بالش، سنگینی سر روی بالش می‌افتد و گردن مجبور به تحمل وزن سر نیست.

برای افرادی هم که زانو درد دارند بالشتک‌های مخصوص زانودرد، هنگام خواب بین زانو‌ها قرار می‌گیرند و از ایجاد چنین دردهایی جلوگیری می‌کنند.

اگر باردار هستید از بالش‌های بارداری که برای قراردادن زیر شکم طراحی و تولید شده‌اند، استفاده کنید. البته بعد از زایمان هم می‌توانید از این بالش به‌عنوان بالش شیردهی استفاده کنید. اگر خر و پف می‌کنید از بالش مخصوص خرو پفی‌ها استفاده کنید. وضعیت سر و گردن شما روی این بالش طوری است که تنفس شما بدون هیچ گرفتگی به‌راحتی انجام می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها