به بهانه افشای جزئیات قرار داد رئال با جوان اسپانیایی خود

ایسکو، ستاره‌ای برای تحقق رویاهای زیدان

هر زمان که طرفداران بارسا صحبت از مثلث آتشین MSN خود طی سه سال گذشته می‌کردند، رئالی‌ها نیز مثلثBBC خود را به رخ کشیده و به گلزنی‌های رونالدو، بیل و بنزما اشاره می‌کردند.
کد خبر: ۱۰۶۱۱۸۰

این روزها که دیگر مثلث MSN با رفتن نیمار یک ضلع خود را از دست داده، رئالی‌ها نیز چندان نمی‌توانند روی خط حمله BBC خود تکیه کنند، اما داستان بارسا و رئال در این زمینه تا حدودی با یکدیگر متفاوت است. درحالی که بارسا تلاش می‌کند با جذب بازیکنانی همچون کوتینیو و دمبله خط حمله خود را تقویت کند، در نقطه مقابل درخشش بازیکنی همچون ایسکو در رئال موجب شده تا طی چند ماه اخیر همواره یکی از ضلع‌های مثلثBBC روی نیمکت بنشیند.

اوج بازی‌های ایسکو در چند ماه گذشته را می‌توان در فینال سوپرجام مقابل منچستر دانست که با زدن یک گل علاوه بر این‌که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، نقش بسزایی در ششمین قهرمانی تیم زیدان داشت. رئال طی دو هفته آینده دو بازی مقابل بارسا در جریان سوپرجام اسپانیا دارد و زیدان برای آن‌که بتواند رکوردها و موفقیت‌هایش را ادامه دهد، مطمئنا بیش از همیشه روی بازیکنی همچون ایسکو حساب باز کرده است. سران رئال که از مدت‌ها پیش به دنبال تمدید قرارداد با ایسکو بودند، با مشاهده چند بازی اخیر در این زمینه به یقین بیشتری رسیده‌اند.

در همین حال روزنامه آ.اس اسپانیا در تازه‌ترین گزارش خود به جزئیات قرارداد تازه رئال با ایسکو اشاره کرد. قرارداد فعلی او تا سال 2018 اعتبار دارد، ولی با قرارداد جدیدی که با رئال امضا کرده، تا سال 2021 در این تیم ماندنی خواهد شد و بعلاوه، بند تمدید یک ساله نیز در قراردادش وجود دارد و حقوقش سالانه شش میلیون یورو خواهد بود. نکته عجیب در قرارداد جدید او، بند فسخ قراردادش است که 700 میلیون یورو خواهد بود.

به نظر می‌رسد ترسی که انتقال نیمار در بین باشگاه‌ها به وجود آورده، باعث شده تا بندهای فسخ بازیکنان به بیش از 500 میلیون یورو برسد. پاری‌سن ژرمن با فعال‌سازی بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار او را به خدمت گرفت و رئال و دیگر باشگاه‌ها نمی‌خواهند ستاره‌های خود را به این سادگی از دست بدهند. یکی از منابع آ.اس در این رابطه گفت: در رئال مادرید، هیچ بازیکنی در تیم اصلی نیست که بند فسخش کمتر از 500 میلیون یورو باشد. البته باشگاه رئال این موضوع را هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده و آ.اس مدعی شد که پیش از سفر رئال به آمریکا، این توافق صورت گرفته ولی قرار بر این شده که تا یک ماه این قضیه رسمی نشود.

خبر دیگری که این روزها در مورد ایسکو در رسانه‌ها مطرح شده و مطمئنا حسرت منچستری‌ها را به همراه داشته مربوط به دلیلی است که مانع از پیوستن او به شیاطین سرخ در سال 2013 شد. ایسکو وقتی در مالاگا می‌درخشید و تنها 21 سال داشت، زیر ذره‌بین استعدادیاب‌هایی بوده که فرگوسن به آنجا فرستاده بود، اما گزارش تیم استعدادیابی برای سرآلکس فرگوسن موجب شد ایسکو هیچ‌گاه در اطراف اولدترافورد دیده نشود. گزارش مضحک تیم استعدادیابی منچستر در مورد ایسکو این‌طور نتیجه‌گیری کرده بود: او بد بازی نمی‌کند، اما به اندازه کافی سریع نیست، سرش هم نسبت به بدنش زیادی بزرگ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها