عامل قتل خواهرزن، با رضایت اولیای‌دم از کابوس مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۱۳

به گزارش جام‌جم، 22 شهریور 91، وقوع درگیری خانوادگی منجر به قتل در حیاط یک خانه به پلیس ملارد اطلاع داده شد. مردی با ضربه‌های چاقو، خواهرزن خود را کشته و همسر و مادرزنش را هم مجروح کرده بود. او 48 ساعت بعد، در حالی که در خانه یکی از دوستانش خوابیده بود، دستگیر شد و به زندان افتاد. او با درخواست اولیای دم، به قصاص محکوم شد و در آستانه مرگ قرار گرفت، اما سرانجام موفق شد پس از پنج سال رضایت آنها را جلب کند.

مرد جوان صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و درباره ماجرا گفت: «همسرم را دوست داشتم، اما به حرف‌هایم گوش نمی‌کرد و مدام به خانه مادرش می‌رفت. مدتی برای تامین هزینه‌های زندگی به عراق رفتم و کاشیکاری کردم، اما آنجا به شیشه معتاد شدم. روز حادثه، پس از مدت‌ها چاقویی به کمرم بستم و به خانه مادرزنم رفتم، اما همسرم مرا مسخره کرد و گفت کسی که عرضه ندارد، چاقو نمی‌بندد. از این حرفش عصبانی شدم، چاقو کشیدم و همسرم را مجروح کردم. مادرزنم برای کمک آمد، اما او را هم با چاقو زدم. قصد فرار داشتم که خواهرزنم مانعم شد. با او درگیر شدم و با چاقو یک ضربه به قفسه سینه‌اش زدم.»

متهم درباره نحوه گرفتن رضایت از اولیای‌دم نیز گفت: «در دادگاه به قصاص محکوم شده بودم، اما اولیای‌دم در ازای دریافت مبلغی رضایت دادند. از آنها تشکر می‌کنم و درخواست تخفیف دارم.»

در پایان دادگاه قضات برای صدور حکم واردشور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها